דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לאן שהגורל לא יזרוק אותך…

לאן שהגורל לא יזרוק אותך…

שאלה: איך תלמיד, שחי רחוק במדינה אחרת, יכול לקבל את אותו הכוח הבלתי רגיל שמורגש בקבוצה הראשית שנמצאת פיזית לידך?

תשובתי: אני רוצה להתיר את הספקות האלה אחת ולתמיד. אם התלמיד נמצא במרחק של 10,000 קילומטר מכאן, אי שם בצ'ילה, למשל, ומקבל התפעלות מהשיעור ב"גרם אחד", זה שווה ערך, כאילו שהוא נמצא במרחק אפס קילומטר, כלומר בתוך אולם הלימוד, והיה מקבל התפעלות ב"מאה גרם".

זה אותו הדבר. אתה פשוט לא לוקח בחשבון את ההשפעה שמתרחשת כאן עליך. שם היא פי מאה יותר חלשה, מאשר כאן במקום. וכאשר אתה מגיע לכאן, נדמה לך שאתה נותן יגיעה של גרם אחד, ואילו כאן כולם נותנים יגיעה של מאה גרם. אתה רואה, שכאן קיים מתח פי מאה יותר גדול, ואז אתה דואג, מה עליך לעשות.

אבל אתה לא לוקח בחשבון, שהכוח של השדה האנרגטי פועל עליך אפילו מרחוק, רק בעוצמה חלשה. ויחד עם זה אתה נותן יגיעה יחסית, סגולית, עוד יותר גדולה, בהשוואה לאלה שנמצאים במרכז. לכן, על אף שנדמה לך שאתה מפסיד, אבל אתה לא מפסיד שום דבר.

הבורא מקבל את היגיעה של האדם, בכך שלוקח בחשבון את המצב שבו הוא נמצא. השאלה היא רק, האם אתה בונה נכון את הסביבה שלך באותו המקום שבו אתה נמצא? האם אתה יכול להפיק את התועלת המרבית מהקבוצה שלך, בכך שמבטל את עצמך כלפיה וכלפי הבורא, ועל ידי זה מגיע לגילוי של כוח ההשפעה, כדי לעשות לו נחת רוח? אם אתה עושה את זה באותו המצב, באותו המקום שבו מצאת את עצמך, אז לא נדרש ממך יותר שום דבר.

אם אתה חושב על מעָבר למקום שבו מורגשת השפעה יותר חזקה, אז אני לא בטוח שכדאי לעשות את זה. כי לתת יגיעה במקום אחר, בהתאם לאותם התנאים, זה שווה ערך לזה שאתה נותן יגיעה הרבה יותר גדולה בתנאים שאותם אני נותן כאן, לקבוצה שלי. לכן, בהחלט אפשרי, שבריחוק אתה תרוויח יותר מאשר כאן.

מתוך שיעור על איגרת של בעל הסולם, 09.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
התקדמות: בסירה עם הקבוצה או על החוף?
אין מרחקים עבור הנשמות
שקר חיצוני או אמת פנימית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest