דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לאזן את היחסים עם האור

לאזן את היחסים עם האור

לאזן את היחסים שלנו עם האור, זה אומר שבכל רגע עלינו להתייחס אליו באותו אופן שהוא מתייחס אלינו.

התכונות של האור, הן השפעה, אהבה, קשר הדדי. לכן עלינו להרגיש באיזה אופן נוכל ליצור איזון עימו כל הזמן. אם אנחנו רוצים להתקיים בצורה נכונה בעולמו של הבורא, זו צריכה להיות המשימה שלנו.

אנחנו יכולים להתקרב בהדרגה לקיום התנאי הזה רק אם נימצֵא בקבוצה. אז, נתחיל לייצר ולרכוש בקשר בינינו יחס נכון לאור ולהבין אלו תכונות צריכות להיות בינינו, ומהו הקשר ההדדי בין התכונות האלו.

עלינו ללמוד  כיצד היחסים ההדדיים בפרמטרים השונים תכונות, השתוקקויות, רצונות שונים, ישלימו זה את זה, ובסופו של דבר נהפוך יחד להיות דומים לאור שמאיר לנו בכל רגע נתון.

האור של כל עשירייה, של כל קבוצה קבלית, מאיר באופן שונה, מפני שכל אחת מהן מהווה כביכול איבר קטן ב"גוף אחד" גדול של "אדם", של נשמה כללית אחת. לכן כאשר אנחנו נמצאים יחד בקבוצה קטנה, מתוך היחסים בינינו, אנחנו יכולים להתחיל להידמות לאור. שיתוף פעולה הדדי משותף יקבע את היחס שלנו אליו.

אז, נתחיל להרגיש את האור, לשתף עימו פעולה בהדדיות, היחסים שלנו איתו יהיו עבורנו החשובים ביותר, ואילו כל שאר הדברים שבעולמנו יהיו לגמרי לא חשובים לנו. אנחנו כביכול נתנתק מהעולם שלנו, נשתמש בו רק כדי להתקיים ואילו את כל השאר, כולל גם האנרגיה שלנו, הלימוד שלנו, ההרגשות, נפנה רק לקשר בינינו, לכך שעלינו בכל פעם להידמות לאור העליון יותר ויותר, האור העליון ימלא ויחמם אותנו, יָקנה לנו תחושת נצחיות ושלמות. נתחיל להרגיש כיצד הבורא/האור העליון מתגלה בתוכנו. ואז נרגיש את עצמנו בעולם העליון בעודנו בעולם שלנו.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.12.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest