דף הבית / כלכלה / כסף / כסף "מת" עבור מאדים 

כסף "מת" עבור מאדים 

הערה: במערכת הפיננסית העולמית הצטברה כמות עצומה של הון, שלמעשה נמצא מחוץ לכלכלה העולמית וקיים רק לצורך צבירת עושר. מומחים מציעים להשתמש בהון הזה לצורך הקמת מושבה במאדים. הם אומרים: "למה להשקיע איפה שאנחנו נמצאים? למה שלא נממש זאת בעוד מקום, למשל במאדים כפרויקט גלובלי עצום, זה ידרוש כמות גדולה של משאבים אנושיים."

תגובתי: אינני מסכים עם הגישה הזאת מיסודה, היא מצביעה על כך שאנשים לא יודעים במה צריכה לעסוק האנושות. האנושות צריכה לעסוק בתיקון עצמי, בהתעלות עצמית. אנחנו נמצאים בדרגה של העולם הבהמי. הדרגה הבאה שאליה עלינו לצאת, זו דרגת "אדם" (מהמילה "דומה", הדומה לכוח האינטגרלי העליון הכללי). עלינו להביא את האנושות למצב של איחוד כולל, כאשר כולנו יחד נהווה מערכת אחת ויחידה הנקראת "אדם", ואז נתחיל להרגיש את דרגת הקיום הבאה, את המדרגה הבאה.

עכשיו אנחנו נמצאים במסגרת דרגות הטבע דומם, צומח וחי, ובמובן הזה אנחנו בדרגת החי. יש בנו רק ניצנים של המדרגה הבאה שאליה עלינו לעלות, לדרגת אדם. אנחנו יכולים להגיע למדרגה הזאת, רק אם נהיה מחוברים בינינו במערכת אינטגרלית אחת ונהפוך להיות דומים לטבע הכללי של העולם. אם נעסוק בזה, אז נתחיל להרגיש את המדרגה הבאה, ואז נראה את העולם במצב אחר לחלוטין: נצחי, שלם, לא מוגבל במסגרות של הגוף שלנו, הוא ייעלם בהדרגה מההרגשה שלנו, ונרגיש קיימים רק בקשר בינינו, מה שנקרא ב"נשמה", את המצב הזה עלינו להשיג.

שאלה: דווקא בזה היית משקיע את כל סכומי ההון ה"מתים"?

תשובתי: הכול לחלוטין! הייתי עושה הכול, כדי שהאנושות תספק לעצמה רק את הצרכים ההכרחיים ביותר, ותכוון את כל יתר המאמצים בקשר בינינו, מפני שכך אנחנו מתחילים לעלות למדרגה הבאה, שנקראת אדם. אז, אין לנו צורך לפנות לכוכבי לכת כמו מאדים, אין לנו תועלת בהם. אנחנו לא נמצא חיים בשום מקום ביקום כולו, אפילו לא חיים פרימיטיביים.

יציאה למעלה ממהירות האור לא מתרחשת בעזרת בנייה של מנועים גשמיים, מפני שהחומר לא יכול לנוע למעלה ממהירות האור. אנחנו יכולים לנוע למעלה ממנה, אם נרכוש את תכונת ההשפעה, מפני שהיא בנויה על יציאה מעצמנו, היא פועלת באנטי חומר, בתכונת ההשפעה במקום תכונת הקבלה. ואז באמת נצא לא רק מעבר למערכת השמש והחלל, אלא נצא מעבר לגבולות היקום, לדרגת הקיום הבאה. שם כבר יש תנאים אחרים לגמרי, מדרגות אחרות לגמרי ושם עלינו להתפתח.

ביציאתנו לדרגה הבאה, אנחנו מתנתקים מהגוף שלנו, הוא כביכול מפסיק להתקיים מבחינתנו. אנחנו נשרה רק בכוח ההשפעה, בקשר בינינו, וזהו עתידה של האנושות. זה לא מדע בדיוני, מפני שמצב כזה מתואר בחכמת הקבלה כבר לפני אלפי שנים.

איזה צורך יש לנו במאדים, אם נוכל לטייל מחוץ לזמן, למעלה ממהירות האור, להימצא מיד בכל נקודה שבמרחב, "נקפל" כל מיני מרחבים ונגלה לעצמנו עולמות חדשים. בואו נתחיל במסע הזה!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 7.9.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest