דף הבית / המשבר ופתרונו / כסף ומטרת החיים

כסף ומטרת החיים

שאלה: למה כל הזמן צריך שיהיו משברים כלכליים, התרסקויות, עליות, ירידות למה הכול לא מתפתח בטוב, כך שכדור הארץ יהיה מקום שיותר כיף לחיות בו?

תשובתי: כדי להביא אותנו לאמת. כלכלה טובה, רמת חיים גבוהה, הם לא מטרת הבריאה. לכן כדי לקדם אותנו למטרה וכדי שנברר בצורה נכונה בשביל מה אנו חיים, עלינו להרגיש "מכות".
שאלה: מה המטרה העליונה של כל המציאות הזו, אם לא שכולנו נחיה טוב על פני כדור הארץ?
תשובתי: כדי לגלות את הסיבה, בשביל מה אנו חיים. אנשים צריכים לשאול, בשביל מה אני חי? האם כדי למלא את החיים בכמה שנים שאני כאן על פני כדור הארץ רגוע ומלא וזהו? זה כמו לקבל כדור הרגעה או להיכנס לשינה ולחלום עד סוף החיים. או שיש מטרה עליונה יותר ואני חייב לקיים את התוכנית הזאת.
שאלה: איזו תוכנית?
תשובתי: לא יודע, אבל בטוח שיש סיבה ומטרה ואנחנו לא חיים סתם, ואותה עלינו לברר, מאיפה אנחנו ולאן אנו הולכים. אם נענה על השאלה הזו אז נדע איך לארגן את החיים שלנו בצורה טובה, אחרת בכל רגע אנחנו כביכול הולכים בדרך שבה אנחנו כל הזמן נתקעים ונופלים, נתקעים, נופלים.
שאלה: אתה חושב שאם נבין קצת יותר לאן אנחנו צריכים להתקדם, אז המשברים הכלכליים יפחתו ולא נצטרך לעבור טלטלות כאלה כל הזמן?
תשובתי: לא יהיו כאלה טלטלות כי נגלה לאן עלינו להגיע? לאיזו צורה? בשביל מה? למה? מה צורתנו הסופית? ואז נוכל לגשת למשימה בקצב ובצורה שאנחנו בוחרים. חכמת הקבלה מסבירה לנו את התוכנית של הטבע ואנחנו צריכים ללמוד, לקרוא, לקבל אותה, לעכל אותה ולראות האם זה נכון או לא נכון, מה יהיה אם נקיים את הכתוב ומה יקרה אם לא.

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואלי בראי הקבלה", 6.6.2022

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest