דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס חיבור עם הבורא

כנס חיבור עם הבורא

שאלה: לאיזו מדרגה אנחנו צריכים לעלות היום? על מה בדיוק לשים את הדגש בהשגת הקשר בינינו?

תשובתי: המשימה הראשונה: "על כל פשעים תכסה אהבה". כל הרע שמתגלה, מתגלה מכללות המערכת ואינו תלוי באף אחד אישית, אפילו אם נדמה שזה בא ממישהו או שמתגלה במישהו. כל מה שמתגלה, בא מהמערכת האינטגרלית הכללית, אמנם שאני רואה אותו בצורה נקודתית ומשייך אותו לאדם מסוים ולא לבורא. זה פגם בתפיסה שלי.

כל הבעיות והפגמים מתגלים כדי שאני שוב אעלה מעליהם ב"אמונה למעלה מהדעת". אם אני מגלה תכונות שליליות בחבר (אבל חבר שנמצא איתי בדרך), אז זה בשבילי סימן שאני יכול לקבל אותו ב"אמונה למעלה מהדעת" באהבה.

כל הצרות וכל השמחות, כל מה שקורה עם כל אחד מאיתנו, אנחנו צריכים לרשום את זה על החשבון המשותף שלנו ולא לשייך את זה למישהו או למשהו נפרד. כל זה משחק מלמעלה שהבורא משחק איתנו.

המשימה השנייה: אנחנו לא מתאספים כדי להתחבר בינינו! אנחנו באים לגלות את הבורא! וכדי לגלות אותו אנחנו מתחברים בינינו. אל תבלבלו תפל עם העיקר.

על כל מה שמתרחש, אנחנו צריכים תחילה להרגיש שזה בא מלמעלה ו"אם אין אני לי מי לי", וכל מה שלא יהיה בסוף, זה יקרה לפי התוכנית של הבריאה. אבל באמצע, בין ההתחלה והסוף של הנקודות האלו אני חייב לגלות מסירות מלאה, לבטל את עצמי, ומעל לביטול הזה לסייע לכולם גם כן להפוך להיות כאלה.

תחילה אני מבטל את עצמי לגמרי. וכאשר אני מסיים את כל הביטול שלי, אז אני מתחיל מעל לביטול שלי לסייע לאחרים לעשות כל מה שהם רוצים. זה כבר נקרא "לקבל על מנת להשפיע".

תזכרו שהכנס שלנו זה לא כנס חיבור בינינו, אלא כנס חיבור עם הבורא.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר" של בעל הסולם, 27.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כולם נסעו לכנס
המתקפה המשולשת על הבורא
לד שעשועים טורדני של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest