דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל כוכבי הלכת שומרים על החיים על פני כדור הארץ

כל כוכבי הלכת שומרים על החיים על פני כדור הארץ

שאלה: כוכבים, הצלחה, גורל, אסטרולוגיה, מפת החיים שלנו, כל זה מעורר אצל אנשים סקרנות עזה, אבל נשאר מכוסה בעלטה של חוסר ידיעה. לכן כל אחד חופשי לדמיין על התחום הזה כל מה שיחפץ וקיימים המון זרמים אסטרולוגיים.

אבל קודם כל, הייתי רוצה לדעת, האם באמת קיים קשר בין סידור הכוכבים לגורלו של האדם?

תשובתי: זה ברור לחלוטין, אם אנחנו חיים בעולם אינטגרלי, שיצא מנקודה אחת של "המפץ הגדול" לפני 14 מיליארד שנה, מאז ועד לרגע זה הוא מתפשט לפי חוקים נוקשים וברורים לחלוטין, שמתוכם אנחנו גילינו עד היום רק חלק מזערי. אבל במה שאנחנו מגלים, אנו רואים חוקיות ברזל וקשר בל ינותק בין כל חלקי הטבע.

מערכת השמש שלנו נוצרה בתנאים נוחים במיוחד, המאפשרים את הופעתם של החיים. לא במקרה כדור הארץ נוצר ככוכב לכת שלישי מהשמש, שנמצא בתנאים מיוחדים, שאותם מספקים לו שני כוכבי הלכת הקודמים לו: מרקורי וונוס, וכל כוכבי הלכת שבאים אחריו, החל ממאדים והלאה.

מעניין, שכל כוכבי הלכת שמסתובבים יחד עם כדור הארץ סביב השמש, יש להם תפקיד משלהם ביחס אליו. הם קולטים ובולעים גלים של קרינה רדיואקטיבית מהשמש, ולא נותנים להם להגיע לכדור הארץ.

על ידי שינויי מקום, כוכבי הלכת מאזנים את כל המערכת הגדולה הזאת. נדמה לנו, שכדור הארץ מסתובב בחלל ריק, אבל בעצם, כל כוכבי הלכת כבולים בקשרים נוקשים.

למשל, לא כל כך מזמן גילו, שכוכב הצדק (יופיטר), שהוא כוכב הלכת הגדול ביותר במערכת השמש, משחק תפקיד עצום בחיים שלנו. כי אם לא המסה הענקית שלו, שמושכת אליו כמו מגנט את כל הרסיסים שעפים מסביב, אז על כדור הארץ היו נופלים פי מיליון יותר מטאורים מאשר היום. באופן כזה, הוא מהווה מגן הגנה שלנו.

חלק מכוכבי הלכת מגֵנים עלינו מפני קרינה מזיקה, אחרים עובדים כמו בולמים שבולעים תנודות חדות ומספקים תנאים יציבים על פני כדור הארץ, שבהם יכולים להתקיים חיים, כוכבי לכת נוספים מושכים לעצמם אובייקטים קוסמיים שמאיימים ליפול על כדור הארץ.

כל זה עובד כמערכת אחת, שאותה אנחנו עדיין לא מבינים עד הסוף. חכמת הקבלה מראה, עד כמה הכול מקושר ביניהם ותלוי זה בזה. מאותו הרגע שהיקום יצא מנקודה אחת ועד היום, הכול מנוהל בו על ידי כוח אחד כללי שמחזיק את כל הטבע הדומם, צומח, חי ואת האנושות.

לכן, ללא ספק, קיים קשר בין הגורל שלנו לבין מה שמתרחש בשמיים, אם אנחנו נמצאים במערכת אחת. השאלה היא רק, האם אנחנו יכולים להבחין בו ולגלותו?

האם אנחנו מסוגלים להסיק כאלה מסקנות על בסיס צפייה של אלפי שנים, רישומים, שמועברים מדור לדור? במקרה כזה אנחנו חוקרים את הקשר הזה באופן מעשי. או שאנחנו לא מתבססים על נתונים ניסויים, אלא לומדים חוקים עיקריים וכבר על הבסיס שלהם מבינים מה יקרה.

ישנן שתי דרכים לחקירת הטבע: או בדרך של ניסוי, או בדרך של השגת החוקים שלו. בזה שיודעים את החוקים, אנחנו כבר יכולים, ללא נתונים ניסויים, לחשב את העתיד ולנבא מה יקרה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 489, 01.01.2015

ידיעות קודמות בנושא:
ילדי היקום, חלק 6
ילדי היקום, חלק 5
ילדי היקום, חלק 4

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest