דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל זה קרוב מאוד…

כל זה קרוב מאוד…

אתה עוזר לקבוצה בזה שאתה מחזיק את עצמך בהרגשת שייכות לחיבור הכללי. מישהו יכול ליפול, אבל זוהי הירידה הפרטית שלו, ואתה יחד עם זה יכול להישאר באותו המצב שהשגת בכנס.

למשל, אני לא מרגיש שיצאתי מהכנס. בימים שעברו אחריו, אני רק התחזקתי עוד יותר. אני קיבלתי ניסיון של המדרגה החדשה שהושגה בכנס ולאחריו, ועל ידי זה גיליתי אבחנות חדשות.

כיוון שמקודם, מצב כזה לא היה קיים במציאות שלנו, בעולם שלנו בימינו, בתהליך התיקון. אנחנו למעשה התחלנו בתיקון של הנשמות! כל הזמן, עד לרגע זה ממש, היה רק הכנה: חטא, ("שבירת אדם הראשון"), בבל, עבדות מצרים, חורבן בתי המקדש וגלות, כל זה היה דרוש כדי להכין את הרצונות לתיקון. ועכשיו אנחנו מתחילים את התיקון הזה!

החיבור שהושג בינינו, זו מדרגת התיקון הראשונה. היא בינתיים לא התבהרה, אבל אנחנו כבר נמצאים עליה. כמו תינוק שרק עכשיו נולד, שעדיין לא מבין את זה, אבל כבר חי בעולם הזה. ואני אומר לכם, שאתם כבר נמצאים ברוחניות, רק עכשיו צריך לגלות את זה בפועל, ממש ברגש.

אנחנו צריכים לפתח את החושים שלנו. כאשר תינוק נולד, הוא גם כן בהתחלה לא רואה ולא שומע שום דבר. הוא נטול מהרגשות של העולם הזה, ורק אחר כך, כעבור זמן מה הוא מתחיל להגיב לצלילים, לאור. כך גם אנחנו לא מגיבים בינתיים, אבל אנחנו באמת נמצאים בעולם הרוחני, ועכשיו הכול תלוי בכך, עד כמה אנחנו נרצה לגדול בו.

לתינוק יש אינסטינקט טבעי לגדילה. ולנו אין אותו, אנחנו צריכים בעצמנו לפעול במקום האינסטינקטים הטבעיים, צריכים בעצמנו לבנות את הטבע שלנו ואת הבורא. רק בזכות החיבור שלנו אנחנו מייצבים את הגוף הזה, בכך שמצרפים אליו יותר ויותר.

כל רגע מוסיפים לנו רצונות ותכונות חדשים ואם אנחנו לא מעבדים אותם בצורה נכונה ולא משייכים לאיחוד הכללי, אז הם הופכים לנטל, בצורה של כל מיני בעיות וקשיים. לכן צריכים להשתדל לעבד אותם בצורה נכונה ומהירה מאוד. אחרת, כל העבודה שלא נעשתה אתמול, נצטרך לעשותה היום ובמידה כפולה. וכל מה שלא נעשה שלשום, כבר יגדל פי שלושה ויהיה קשה מאוד להשלים את זה. אם נמשיך בצורה כזאת, אז בסופו של דבר אתה תרים ידיים ותיכנע, ואז יהיה צורך להתחיל הכול מהתחלה.

אנחנו צריכים להשיג כזה מצב, שאנחנו לא נצטרך לערוך כנסים. אפילו בלעדיהם אנחנו כל הזמן נעלה יותר ויותר גבוה. אם אנחנו נשמור על מצב החיבור שהושג, אז אין לנו יותר צורך בשום דבר, אנחנו נתפתח בתוכו יותר ויותר ונתחיל להרגיש זה את זה. השיעור היומי יהיה מספיק לנו, ואנחנו נתחיל לתפוס אותו ברמה אחרת, ולא דרך המילים שמועברות בכבלים של האינטרנט. כל זה קרוב מאוד.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 17.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לחשוף את ליבך
איך "לספור" את מה שהושג
אנחנו הרי כבר נמצאים בעולם הרוחני!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest