דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל הבריאה בינינו

כל הבריאה בינינו

laitman_2010-04-14_4406_u-70.jpg

שאלה: במהלך השיעור אני אומר לעצמי שאני רוצה להרגיש על מה מדבר ספר הזוהר, אך אני רואה שאין לי רצון אמיתי לכך. כיצד אני יכול להשׂיג כזה רצון?

תשובתי: זוהי הבעיה של הרצונות המשותפים שלנו. יכול להיות שאיננו תופסים לגמרי שהזוהר מדבר על המצבים המתקדמים שלנו, והדבר העיקרי ביותר בזמן הקריאה בספר הזה, הוא הרצון שלי להשׂיג אותם.

מה המצבים המתקדמים שלנו מהווים בפני עצמם? – כשכולנו מתחברים יחד ובחיבור בינינו אנחנו מגלים את הרוחניות, את תכונת ההשפעה כללית, את הבורא. השתוקקות כזו עליי להרגיש בזמן הקריאה בספר הזוהר, אחרת כל הקריאה הזאת היא לחינם, ולא תעזור בשום דבר. להיפך, אנחנו נרגיש ממנה את הרגשת החושך, התעוררות שלילית. הרי אין לנו ברירה, בכל מקרה חייבים לקדם אותנו, אז נתקדם בצורה מאולצת.

הכול תלוי בעד כמה אנחנו נוכל בזמן הקריאה בספר הזוהר לדמיין לעצמנו את המצב המתקדם, בצורה כמה שיותר נכונה, כקשר בינינו שבתוכו אנחנו מגלים השפעה, אהבה, ערבות, חיבור, השורים בכל המציאות, בכל העולמות. הרי הכול מתגלה רק בקשר בינינו, כל המציאות, כל העולמות עד אין סוף. ככל שאנחנו נרצה לגלות את המצב הזה בזמן הקריאה בספר הזוהר, אנחנו נמשוך אלינו את אור התיקון.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 12.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
ספר הזוהר מקשר אותנו עם הכוח העליון
מה עומד מאחורי כל מילה בספר הזוהר
הזוהר – הנשק העצמתי ביותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest