דף הבית / המשבר ופתרונו / כל אחד מאיתנו עולה במדרגות אל הנצחיות

כל אחד מאיתנו עולה במדרגות אל הנצחיות

דעה: (פרופסור ר. לנזה, המכון לרפואה רגנרטיבית, המנהל של Advanced Cell Technology): המוות כשלעצמו אינו קיים, יש רק טעינה מחודשת של הזמן. אם אנחנו לא קיימים, אז היקום אינו קיים. המבנה שלו כביכול מוסבר רק באמצעות ביוצנטריזם (תפישה ששמה את הטבע במרכז), היכן שתופעת התודעה של אדם פרטי היא החוליה המרכזית, ואילו המרחב והזמן הם לא פריט או חפץ.

זוהי רק הצורה הנוחה עבור הבנת העולם שלנו שאנו נושאים בתוכנו. כך שאין מטריצה (תבנית) מושלמת הקיימת באופן עצמאי מאיתנו, שבה תופעות פיזיות מתרחשות ממש בפועל. לכן, כל הניסיונות לשפוך אור על מהותו של "המפץ הגדול" ולברר איך היה נראה היקום בתחילת קיומו ומה יקרה לו אחר כך, כל זה אינו אובייקטיבי או אמיתי.

התיאוריה על המרחב והזמן היא לא יותר ממבנה מנטלי מחשבתי, ולכן המוות הוא כמו חיי נצח הקיימים בעולם ללא גבולות מרחביים או קוויים. אנו סבורים שהחיים הם פעילות של פחמן ומולקולות תואמות. כל עוד הם פעילים, אנחנו חיים. אך למעשה המוות הוא רק מה שאנחנו רגילים להבין תחת המושג הזה. כל מה שאנחנו רואים אינו יכול להתקיים מחוץ לתודעה שלנו. במילים אחרות, אם לא נחשוב על המוות כעל סוף החיים, אז לא יהיה מוות.

מה שאנחנו מכנים "מוות", זה בעצם "טעינה מחודשת של הזמן", ואילו מה שאנחנו מכנים "זמן" אינו קשור לתודעה שלנו. אי אפשר להבין את הסודות של החיים והמוות על ידי מבט יציב וממוקד אל תוך מיקרוסקופ או טלסקופ. הם טמונים יותר עמוק, מפני שכוללים בתוכם את עצמנו. אנחנו מתעוררים ומגלים את עצמנו ברגע הנוכחי, כאילו שקיים סולם שאנחנו כבר עלינו בו, וישנן מדרגות שמובילות למעלה לעתיד חסר גבולות. אך השכל עומד ליד הדלת שדרכה עכשיו נכנסנו, ומספק לנו זיכרונות אשר יילוו אותנו במשך כל היום. אך אם נסיר את הכול מהמרחב, שום דבר לא יישאר.

ההבדל בין העבר, ההווה והעתיד הוא רק אשליה מתמשכת. תורת היחסות של איינשטיין הראתה שהמרחב והזמן קיימים ביחס לצופה. התיאוריה הקוונטית שמה קץ לגישות הקלאסיות על כך שהחלקיקים קיימים אפילו אם לא צופים בהם. אבל אם העולם הוא יצירה של הצופה, אז אנחנו לא אמורים להתפלא מכך שהוא יתמוטט לאחר שכל אחד מאיתנו יעזוב. כמו שייעלמו המרחב והזמן יחד עם המושגים של ניוטון על סדר וחיזוי. באמת, איך אפשר להתפלא ממשהו שכבר לא נוכל לצפות בו?

אחרי המוות התודעה תיעלם ו"הקשר בין הזמנים ייקרע". אך בהמשך כל אחד מאיתנו יצטרך לעלות בסולם המדרגות לנצחיות, והסולם הזה יכול להיות בכל מקום.

התייחסותי: היום כבר ההנחות והדעות של המדענים מתקרבות לידע של חכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
המוות אינו קיים
סודות האלמוות
נהיה בריאים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest