דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / כיצד נוכל לנטרל את האנטישמיות?

כיצד נוכל לנטרל את האנטישמיות?

הערה: על פי הכתוב במקורות שלנו, אם אנחנו היהודים נתאחד, אז נוכל לבצע את תפקידנו ולהיות "אור לגויים" וכך ננטרל את האנטישמיות.

תגובתי: נכון, כך כתוב בכל המקורות שלנו, זה לא חידוש.

שאלה: מה הצעד הפרקטי שכל יהודי צריך לעשות כדי לממש את החיבור בינינו?

תשובתי: מספיק שנבין, שלמרות שאנחנו מאוד שונים, נציגים מכל אומות העולם, אנחנו חייבים להגיע לחיבור. ובחיבור בינינו עלינו למצוא מקום מנוחה, ונבין שנכון להיות בחיבור ולהיות בכך "אור לגויים". סביב החיבור בינינו, גם כל אומות העולם יוכלו להתאחד ולהתחבר, ואז כל האנושות תגיע למבנה אחד.

שאלה: אנחנו רואים ארגונים שכל הזמן מדברים על אנטישמיות, וגם אנחנו כעם יהודי כל הזמן מדברים על מצב היהודים והאנטישמיות בעולם. האם השיחות האלו מקרבות אותנו אחד לשני?

תשובתי: עלינו באמת לחשוב, לדון ולהבין על ידי אילו פעולות הסברה ותרגילים אנחנו יכולים להראות לכל האנושות ולפני כן ליהודים, עד כמה החיבור בינינו גורלי, מרכזי, כי החיבור עושה שינוי בכל הטבע. אפשר לראות לפי היחס של אומות העולם כלפינו, עד כמה אנו נמצאים במרכז הבריאה. לכן אם נהיה בקשר יפה וטוב בינינו, כולם יגיעו לקשר יפה וטוב ויפסיקו להאשים אותנו שאנחנו גורמים רע לכולם. אין לנו שום עבודה אחרת, אלא רק לחייב את עם ישראל להתחיל לעבוד לקראת החיבור.

 

מתוך ישיבת כתבים, 30.12.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest