דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / כיצד נוכל לנטרל את האנטישמיות בשנת 2022?

כיצד נוכל לנטרל את האנטישמיות בשנת 2022?

הערה: המסר של היהדות על פי המקורות הוא, שאם נתאחד כעם ישראל נוכל לבצע את תפקידנו ולהיות אור לגויים, כך גם נוכל לנטרל את האנטישמיות.

תגובתי: נכון, כך כתוב בכל המקורות שלנו, אין כאן חידוש.

שאלה: איזה צעד פרקטי כל יהודי צריך לעשות בשנת 2022 כדי לממש את החיבור בינינו?

תשובתי: מספיק שנבין שכתוצאה מהחיבור בינינו וההבנה שאנחנו שונים מאוד, נציגים שונים של אומות העולם, נובע כל מה שקורה בעולם, ולמרות הכול אנו חייבים להגיע לחיבור בינינו. לאחר מכן, בתוך החיבור בינינו עלינו למצוא מקום מנוחה, להגיע להרגשה שכך נכון להתקיים ולהיות בכך אור לגויים. כלומר, סביב החיבור בינינו גם כל אומות העולם יוכלו להתאחד ולהתחבר, ואז כל האנושות תגיע למבנה אחד.

שאלה: ישנם ארגונים רבים שמדברים ביניהם ודנים במצב היהודים, על מצב האנטישמיות בעולם. האם אלה פעולות שבמידה מסוימת מקרבות אותנו אחד לשני?

תשובתי: עלינו באמת לחשוב, לדון, להבין, על ידי אילו פעולות הסברה ואילו תרגילים אנו יכולים להראות לכל האנושות ולפני כן לכל היהודים, עד כמה החיבור בינינו גורלי, מרכזי, כי החיבור בינינו גורם לשינוי בכל הטבע. אפשר לראות זאת ביחס של כל אומות העולם אלינו, שאנחנו "נמצאים על הכוונת", במרכז הבריאה. ולכן אם נקיים בינינו קשר יפה וטוב, כולם יכנסו לקשר יפה וטוב ויפסיקו להאשים אותנו בכך שאנו גורמים רע לכולם. אין לנו שום עבודה אחרת, אלא רק לחייב בצורה חיובית את עם ישראל להתחיל לעבוד על החיבור.

 

מתוך ישיבת כתבים, 30.12.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest