דף הבית / המשבר ופתרונו / כיצד נוכל לחיות יחד

כיצד נוכל לחיות יחד

דעה של דולגין, מדריך לפעולות קבוצתיות: פעולות קבוצתיות הן מוצלחות כאשר התנהגות המשתתפים היא צפויה מראש, אז הקבוצה מסוגלת להגיע להסכם, ההנהגה יכולה לסמוך על החברים והם עליה. פתרון הבעיה של אמון, למעשה פותר את בעיית האחווה.

בחברה מסודרת האנשים מתחלקים להרבה איגודים, מועדונים, קבוצות של חברים, כאשר כל אלה קמים בתגובה למגוון רחב של בעיות. התארגנויות מסוג זה, הכוללות בתוכן הן את היצרנים והן את הצרכנים של מוצרים חברתיים, הן בעלות משאבים חשובים. אנשים יכולים להתארגן לפעולות משותפות. כתוצאה מכך, נמצא פתרון להרבה בעיות לא פתורות עד אז.

ניתן לארגן קבוצות בכדי להשיג דבר טוב לכולם, כאשר מחלקים בצדק את התשלום בין המשתתפים. אפשר למצוא פתרונות פרטיים לבעיות של עצלנים, להיפטר מפטפטנים ומחסרי אחריות. ניתן להגיע להטבות שהיחיד אינו מסוגל לעבור את הדרך אליהן בגפו, ובהן יכולה להשתמש קבוצה של אנשים נבונים ואחראיים.

כדי להעריך את התכונות של חבר זה או אחר לצורך פעולה קבוצתית, צריך לשנות את החברה עצמה. האמצעי המוצע – מעמסה על חיי הקהילה. חברה חזקה יכולה לשאת את המעמסה בצורת פורמליזציה. החברה האנושית צריכה להפוך להרבה יותר שקופה. הכלל יעקוב אחר חיי הפרט. זה מחירו של הפתרון המוצע, הרי העולם כולו יהיה כפר גלובלי. זאת התוצאה. הרבה יותר אמצעי מעקב, הרשת עוטפת את החיים שלנו יותר ויותר צמוד…

תגובתי: הפתרון צריך להיות שונה לחלוטין – במקום מעקב משטרתי כולל, דיכוי ויישור של כולם בכוח תחת סרגל אחד, להביא כל אדם, כבן הכפר הגלובלי האנושי, להכרח להיות חלק אינטגרלי שלו. זה נעשה על ידי החינוך האינטגרלי. אז החיים יהפכו לאירוע משמח! במקום קיום הכרחי תחת דיכוי, השכר יהיה לא רק בחיים מאושרים כשלעצמם, אלא גם בהשגת הזרימה הנצחית של החיים, מעל כל האסונות והמוות.

ידיעות קודמות בנושא:
השלם גדול יותר מסך חלקיו
הקולקטיב תמיד חכם יותר
תמריץ לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest