דף הבית / קבלה לעם / ספר הזוהר / כיצד לצבוע את הצבע השחור

כיצד לצבוע את הצבע השחור

laitman_2009-06_3382_70.jpg

זוהר: למרות שאי אפשר לתקן את לב האבן בגלל מהותה, בכל מקרה היא נהיית מתוקנת באור של עצמה. כי הגוון שלה, שהוא שחור, נכלל בג' גוונים דקדושה שבט"ס הראשונות, ומקבלת מהם הארה ותיקון, כדי שתוכל להתקיים באופן ראוי לבירור העתיד (בגמר התיקון).

ככל שאני רוצה להידמות ולהשתוות יותר לבורא, אני משתמש פחות ופחות בתכונות הקבלה שלי, בלב האבן. בגלל המאמצים הללו, חודר לתוך לב האבן שלי מאור קטן המתקן אותי. ולאחר מכן, אני מגלה שאני יכול להשתמש בלב האבן שלי ב"על מנת להשפיע".

רק בגלל שכל הזמן דחיתי את לב האבן (המלכות), ניתקתי את עצמי ממנו ולא רציתי להשתמש בו, האבן קיבלה לתוכה התרשמויות רבות של מספר גווני צבע שונים. קיימים רק מספר צבעים: לבן, אדום, ירוק ושחור. אני יכול להשתמש בכולם מלבד לצבע השחור. ההימנעות מהשימוש בצבע השחור גורמת לשאר הצבעים להיכלל בי במידה מסויימת ובסופו של דבר גם לב האבן (הצבע השחור) הופך להיות מוכן לשימוש.

כפי שנאמר בעתיד לבוא מלאך המוות, האגואיזם, יהפוך למלאך קדוש – תכונת ההשפעה והאהבה. כלומר בגמר התיקון ייעלם האיסור להשתמש בלב האבן (ברצונות לקבל) מאחר שיהיה לנו את הכוח להשתמש ברצונות שלנו על מנת להשפיע. אז ייעלמו כל האיסורים וההגבלות בכל צירי הזמן, התנועה והמרחב.

המצב הזה נקרא עולם אין סוף – עולם ללא גבולות, היכן שאינני מוגבל באפשרויות שלי.

מתוך שיעור ערב על ספר הזוהר, 23.12.2009

רשומות קודמות בנושא:
בחיקו של הנחש הקדמוני
לב אבן שחור
תציירו לי זמן!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest