דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לעלות מעל הזמן?

כיצד לעלות מעל הזמן?

שאלה: מושג הזמן בעולם שלנו מציב שכבה שלמה של הגבלות ותנאים, שלאדם למעשה לא נשאר זמן ואפשרות להרגיש משהו. עבודה – בית, בית – עבודה, וכל זה יותר ויותר מתחדד. איך חכמת הקבלה מאפשרת להרגיש שאנחנו מעל מגבלת הזמן, ואיזה חוש היא עוזרת ליצור?

תשובתי: קודם כל, כאשר אתה מתחיל ללמוד את חכמת הקבלה, מופיע אצלך יחס אחר למושג הזמן. אתה מתחיל לראות, מה חשוב ומה לא, הכול מתארגן מחדש. אתה לא מתאר לעצמך באיזו מידה אתה יוצר את הזמן, את לוח זמנים של החיים שלך ובכלל של הכול.

שנית, אתה מתחיל להרגיש שהזמן זו הרגשה סובייקטיבית שלנו, והוא עצמו איננו. מחוץ לאדם הזמן כביכול לא קיים. אנחנו לא יודעים מה יש מחוצה לו. פתאום יתחיל להידמות לך שלשנייה יש יכולת עצומה להימתח מהתחלה ועד הסוף. תוך כדי תהליך לימוד חכמת הקבלה כל זה יתגלה בך בהדרגה. אבל חכמת הקבלה קוראת לנו להתייחס לכל מה שיש לנו, כאל משהו שמגיע מלמעלה. היום אנחנו עומדים בכאלה תנאים שאנחנו עמוסים בעבודה, משפחה ופרט לזה, עלינו עוד להקדיש זמן להתפתחות הנשמה שלנו. התנאים הללו נובעים משורש רוחני אחד, לכן לא צריך לברוח משום דבר. בלימוד של חכמת הקבלה, תראה כיצד מופיעה אצלך האפשרות להתארגן מחדש, בצורה אחרת.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 30.12.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest