דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד להפוך שיגרה לאגדה?

כיצד להפוך שיגרה לאגדה?

שאלה: כאשר אתה מתחיל ללמוד את חכמת הקבלה, אתה תופס הכול כאגדה, כחיים חדשים, שלא ניתן לתארם במילים. אבל עם הזמן, יכול להיות שכך אני רואה דרך האגו שלי, הכול הופך לאיזו שיגרה. אפילו קשה להגיע לשיעורי בוקר, למרות שאני רוצה בכנות לתת, הרי הבטחת היית במצבים האלה. איך אפשר לחדש אותם, כדי שכל הזמן תהיה לך אנרגיה?

תשובתי: כשהגעת לחכמת הקבלה, האגואיזם הוליך אותך קדימה: להשיג את העולם העליון, להשיג את הבורא, לדעת ולהבין הכול, לסובב את החיים שלי ובכלל את העולם כולו. הרגשת גיבור, מצאת מכרה זהב.

תחילה, כאשר חפרת, כל שיעור נתן לך התרשמויות חדשות והכול היה טוב. אבל אחר כך, כעבור זמן מסוים, הכול הפך להיות חשוך בעיניך, התחלת להתנתק, מפני שהאור העליון החל לפעול ולהראות לך שאתה לא דומה לו, רחוק ממנו.

כלומר הוא מאיר לך אבל אתה מרגיש שמורידים אותך, שום דבר לא מעניין אותך, החיים דעכו, דבר לא מושך אותך. אתה מרגיש  כבעל מום, ובכלל הכול מסביבך כל כך מגעיל. אלה הן ההשלכות של התעוררות של האור העליון. הזמנת אותו על ידי הלימוד שלך.

זה הופיע אצלך כעבור שנה, אצלי כעבור שבועיים. אני זוכר את זה כמו עכשיו, זה היה מצב נורא. אבל עם זאת, זה מצב מעניין מאוד. בהתחלה, כאשר הוא מגיע, האדם פשוט לא יודע מה זה, בשביל מה, לשם מה. כעת מגיעה תקופה של עבודה רצינית מאוד על עצמך. יותר לא ימשכו ולא ידחפו אותך קדימה על ידי "סוכריה" או על ידי מכות קלות מאחור. אתה צריך בעצמך לאלץ את עצמך לנוע קדימה, ללמוד באופן שיטתי ואז החושך יתפוגג בהדרגה.

בהצלחה! העיקר זה סבלנות ועבודה קפדנית יומיומית. ההולך בדרך יתגבר עליה.

מתוך שיעור וירטואלי, 23.06.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest