דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד להפוך את הגורל

כיצד להפוך את הגורל

laitman_2009-05-27_8216_70.jpg

שאלה: ניתן לשנות את הגורל שלי או לא?

תשובתי: בזכות חופש הבחירה אתה יכול לשנות את גורלך, איך שבא לך, לסובב לכל כיוון בכל 360 המעלות. אך רק אם אתה יודע בדיוק, היכן אתה צריך להשפיע עליו, דרך איזה חור קטנטן אתה יכול להשפיע על כל העולמות, עד לעולם אין סוף, קיימת אצלך אפשרות כזאת, אך היא מאוד צרה. דווקא אותה אנחנו צריכים לברר, וכאשר אנחנו מבררים את האפשרות הזאת, מתברר שדווקא בכיוון הזה אנחנו רוצים לפעול.

מסביבי קיים עולם שלם, שמתחבר על ידי צינורית דקה עם עולם אחר שלם ומושלם. למטה, אני, עם התכונות והכוחות שלי, בצינורית, חופש הבחירה שלי, למעלה – עולם מושלם.

בבקשה, תלך לתוכו! עליך רק לדעת כיצד בין כל הכיוונים, שלתוכם הרצון שלך זורק אותך, למצוא את אותו הפתח הזעיר של החופש שלך. וכאשר גילית אותו, כיצד עליך לרכז את כל הכוחות שלך לפעולה אחת, כדי לעבור דרכו לעולם העליון. זוהי כל חכמת הקבלה! במקום לפזר את הכוחות שלך בכל שאר הכיוונים, אשר בהם אין לך בכל מקרה בחירה חופשית והכול צפוי מראש, אתה מוצא את הדרך הזאת של הבחירה החופשית שלך, אוסף יחד את כל הכוחות ואז אתה משׂיג את העולם הרוחני.

אז אתה מבין, שהתנאי להתקדמות לעולם העליון, מסמל את הביצוע של תנאי הערבות, האהבה כלפי הנבראים. מאחר וזו אבחנה אחרת לאותה הנוסחה, אשר מכוונת אותך ליציאה מהעולם הזה לתוך מעבר, ולידה בעולם העליון. וכמובן שכך אנחנו משנים את הגורל שלנו, הרי אתה מקבל כזאת נקודה חופשית, שעליה אמר ארכימדס: "תנו לי נקודת תמיכה חיצונית, ואני אהפוך את העולם".

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 12.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
איפה הוא – החופש?
נקודת החופש
לא לאבד את המסלול הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest