דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כולנו שווים, כמו ילדים כלפי אימא

כולנו שווים, כמו ילדים כלפי אימא

2012-03-25_736_w.jpg

כנס בצרפת. שיעור מס' 2.

כאשר אנחנו מגיעים לכנס, אנחנו מוצאים את עצמנו בחברה של אנשים הזרים לנו שלא ראינו אותם קודם לכן. אנחנו לא מרגישים ולא מבינים זה את זה, אבל זה לא חשוב. אם אני יודע שלצורך הקשר עם הבורא נדרש ממני להתחבר עם אחרים, אז אני יכול להיכנס לכל קבוצה.

לא מדאיג אותי מי יושב שם, מאילו מדינות הם, ואפילו באילו שפות הם מדברים. העיקר בשבילי זה להשתתף רגשית ופנימית במעגל הזה.

לא חשוב לי אם אנחנו מדברים איתם באותה שפה והאם מכירים טוב זה את זה, האם אנחנו חברים קרובים או שרואים זה את זה לראשונה. זה לא משנה שום דבר. העיקר, זה לעלות מעל לאגו שלנו ולרצות להתכלל במעגל שלהם, כדי להשיג איחוד ודרכו לתת לבורא לשמוע את מה שאנחנו רוצים.

לכן חוקי ההתנהגות של הקבוצה או בזמן הסדנה הם כדלקמן:

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n2_pic15

1. אף אחד לא חושב על עצמו. אין אני!

2. כל אחד צריך להרגיש ששאר החברים יותר גדולים ממני לבד (אני < 9). החברים גבוהים ממני בהכל, אני נעלם בהם כקטן ביותר.

3. חיבור מעל לכל התכונות הפרטיות, האישיות שלנו, זה כלי שבו מתגלה הבורא. כי בורא זה "בוא וראה", כלומר אנחנו מגיעים למצב הזה ומוצאים שם את הבורא. לכן הכלי שלנו שווה לבורא: במידת עוצמת הכלי, הכוח שלו (בוא) אני יכול לגלות את הבורא (ראה).

לבורא אין מידה. אנחנו לא יודעים את המידות האמיתיות שלו. אבל אנחנו מגלים בהתאם לכמה שהכנו את הכלי שלנו (בוא): במידה הזאת אנחנו נראה אותו (ראה).

4. בזמן הסדנה אף אחד אינו חולק על דעתו של האחר. אין שום שאלות: כל אחד רק מוסיף (10 = …1+1+1). מה שחשוב זה הפלוסים ולא האחדים. הבא בתור רק מוסיף לקודם, ואף אחד לא מתווכח.

אפילו אם לא הצלחתי להתעלות מעל היחס הביקורתי שלי ונדמה לי שמישהו אחר אמר משהו לא נכון, אני מיד חייב לתקן את עצמי. אם אני שומע שחבר אמר דבר לא נכון, זה אומר שאני לא בסדר.

לכן כולם רק מוסיפים ומוסיפים למה שנאמר על ידי האחרים. מישהו יכול לומר איזו השערה, ואני ממשיך ואחר כך הבא בתור. כך אנחנו כל הזמן מוסיפים. אין גדולים וקטנים בחיבור שלנו, כולם שווים.

לא חשוב איזה ותק יש לו בקבוצה: צעיר או ותיק, מבין יותר או פחות. בכל התכונות הגשמיות שלנו של העולם הזה אין אף אחת שיכולה להפר את השוויון שלנו. כי כלפי העולם הרוחני כולנו שווים, כמו ילדים כלפי אימא.

מתוך שיעור שני בכנס צרפת, 10.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הסדנאות הן האמצעי המהיר ביותר להתקדמות
חבר שלי, הוא נציג של הבורא!
כללי ההתנהלות של הסדנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest