דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כולנו רואים סרט אחד!

כולנו רואים סרט אחד!

laitman_2009-12-23_2437-70.jpg

שאלה: מדוע 90% מההפרעות שמופיעות לפניי קשורות לגוף הפיזי? (אני רעב, אני עייף וכו'). הרי הגשמיות פחות חשובה מהרוחניות, יש שם רק ניצוץ קטן של חיות?

תשובתי: אתה שואל: מדוע לא נתנו לנו לעבוד עם הרצונות הרוחניים, עם האורות, עם המסכים, במקום הרצונות הגשמיים? – אך באותה המידה שבה אתה מתחיל לראות את העולם בגלים של השפעה, אתה בקלות רבה מפסיק לשים לב לעולם הזה. הוא מפסיק להיות הקובע עבורך. אתה נשאר להתקיים בו, מתקשר עם בני האדם, אך העולם הזה מאבד את המשמעות העצמית בניתוק מהעליון. הרי הוא רק תולדה, השתקפות מהעולמות הרוחניים שבאופן כזה מקרינים לך את המציאות.

ישנה טכניקה מיוחדת שמקרינים באוויר תמונות נפח על ידי קרני לייזר. פתאום בחלל הריק מופיעות כל מיני דמויות שונות. גם העולם הזה מצטייר לך באותן דמויות וצורות דמיוניות, הרי הוא רק העתק, הטבעה של מה שקיים ברוחניות. זה הרצון האגואיסטי שלנו המקרין לנו בצורה כזו את העולם, כי רק בצורה כזאת הוא יכול בינתיים להתקיים. והצורה הזו אינה נעלמת עד לגמר התיקון.

רשב"י יכול לשבת כאן איתנו והוא יראה את העולם הגשמי שלנו, למרות שבעצמו הוא לגמרי מתוקן. העולם הזה נעלם בהרגשות ובתחושות שלנו רק לאחר גמר התיקון הכללי. העולם הזה שייך לרצון הכללי ליהנות. הרצון הזה הוא אגואיסטי, אך הוא איננו כנגד הבורא! זה פשוט רצון בהמי לחיות ולקבל תענוג. לכן הוא אינו נחשב לחטא ואין כאן מה לתקן. צריך פשוט לנצל אותו כמו בהמה וממנו לפסל רצון של השפעה, לפסל את הנשמה.

מתוך שיעור ערב על ספר הזוהר, 26.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
העולה מעלה מחבר בתוכו את כל העולמות
חיים בהשתקפות הראי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest