דף הבית / קבלה ומדע / טבע / כולנו נשמה אחת – חלק ג' – האדם בעולם של טוב

כולנו נשמה אחת – חלק ג' – האדם בעולם של טוב

שאלה: אם הטבע זה גוף אחד, אז מה צריכה להיות ההשתתפות האופטימלית של האדם בתוכו?

תשובתי: הדבר הכי מעניין הוא שלאדם יש משימה מיוחדת בטבע. לאנשים קשה מאוד להתחבר יחד, כי זה מנוגד לטבע שלנו, ליצר הרע האגואיסטי שלנו. אבל אם אנחנו משתדלים להתחבר ולהתאחד למרות הכול, אז אנחנו משפיעים כך על כל הטבע. כי האדם נמצא למעלה מכל שאר הטבע, ולכן המחשבות שלנו פועלות כמו נשק סופר מודרני, הכי עוצמתי ומהפכני מכל הנשקים שקיימים בעולם. זה בינתיים מוחזק בגדר של סוד, אבל כבר קיימים הרבה ארגונים בכל מדינה, שמפתחים שיטות של השפעה מחשבתית על האדם. אם אנחנו יודעים לעשות זאת, אז על ידי הרצון שלנו בלב ובמחשבה שלנו במוח, אנחנו מסוגלים להשפיע על העולם הרבה יותר חזק מכל האמצעים האחרים שקיימים בעולמנו.

שאלה: מה אני יכול לעשות על ידי המחשבות שלי?

תשובתי: בינתיים אתה לא נמצא במצב שהמחשבות שלך יכולות לעבוד בעולם, מפני שאתה לא נכלל במערכת הבריאה, אתה לא מגלה את מערכת הקשרים בין כל המחשבות. אבל אחר כך תגלה שאתה נמצא בתוך קורי עכביש שקושרים את המחשבות שלך עם המחשבות של יתר בני האדם, ואת הרצונות שלך עם כל הלבבות האנושיים בעולם. ואתה יכול להשפיע על השׂכל והלב שלהם, כשאתה מכניס לתוכם את המחשבות והרצונות שלך. כשתלמד לעשות זאת, תראה איזו מהפכה אפשר לבצע בעולם.

שאלה: זה נראה כאמצעי רב עוצמה, שמקנה לי שליטה על העולם כולו?

תשובתי: זה אמצעי עוצמתי בלתי רגיל, אבל נותנים לנו להשתמש בו ולראות את המערכת רק בתנאי שנשפיע עליה השפעה טובה, לטובת האחרים. כאן קיים מחסום בטיחות שעליו צריך לבצע צמצום על האגו שלנו. קודם כל, אנחנו חייבים להשיג לעצמנו את הכוח הטוב איתו אנחנו יכולים להשפיע באופן חיובי על אחרים. ואז ניתנת לנו הזכות להשפיע על העולם. בין אם אנחנו רוצים בזה ובין אם לאו, אנחנו מתקדמים לעבר המצב הזה. כל הבעיות של העולם המודרני, שהאנושות חווה היום, נשלחות כדי להבין שאין ברירה: אנחנו חייבים לגלות את המערכת הכללית ולהיכנס לתוכה.

אנחנו צריכים להשפיע טוב לעולם ואז נגלה את המערכת כולה, המערכת של ההשפעה ההדדית, של המחשבות והרצונות הטובים, הנקראת נשמה. המערכת הזאת היא אחת לכולנו, נשמה אחת כללית. דווקא אותה מאפשרת לנו חכמת הקבלה לגלות, היא שמכינה את האדם ליחסים הדדיים טובים, להשפעה חיובית על כולם. ואז האדם נכנס לתוך המערכת הזאת, מגלה אותה ובמידת האפשרויות שלו, מתחיל לבצע בה פעולות מתוקנות ומועילות. בכך מסתכמת כל העבודה בתיקון העולם, שמקדמת את העולם למצב הטוב. בעתיד, כל תושבי כדור הארץ יקבלו יכולת כזאת, וכל האנושות תהפוך לברית אחת שמשפיעה בצורה טובה על כל המחשבות והלבבות, ברית שמחזיקה את היחסים הטובים שלנו. וכולנו נהפוך למערכת אחת, לאדם אחד, כי לכולנו רק נשמה אחת.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 18.11.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest