דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / "כולנו יחד" בתל אביב – מממשים את השיטה

"כולנו יחד" בתל אביב – מממשים את השיטה

congress_argentina_2009

שאלה: מחר, ב-30.11, כל האנשים שלומדים קבלה בארץ, נפגשים ב"כולנו יחד" בתל אביב. כיצד אנחנו צריכים להכין את עצמנו, כדי שהאירוע הזה יביא לנו את מקסימום התועלת הרוחנית?

תשובתי: פעם "בני ברוך" הייתה קבוצה קטנה מאוד. למדנו במקום קטן, נסתר, ולא חשבנו כלל להפיץ את חכמת הקבלה ולהתגלות. היה לנו טוב ויפה.

אבל מאין ברירה, הזמן חייב אותנו להתחיל בהפצה, ופתאום מצאנו את עצמנו בערוצי הטלוויזיה, בהרצאות וב"קמפוסי קבלה" – לא רק כאן אלא בכל העולם. הסיבה לכך היא מפני שהזמן מחייב. אנחנו צריכים להבין שאין לנו ברירה, אנחנו מחויבים לממש את שיטת הקבלה, קודם בעם ישראל, ולאחר מכן בעולם כולו. לכן כולנו צריכים להתחבר.

אנחנו מזמינים למפגש מחר את כל עם ישראל. אנחנו עושים אירועים כאלה, כדי שהאדם שבא לשם, גם אם אינו יודע ולא מבין, יתעשר פנימית ויתקן.

לצפות דרך הטלוויזיה זה לא אותו דבר כמו להיות במפגש עצמו. טוב להיות במצבים כאלה פעם בכמה חודשים. האדם לא מסוגל להעריך את מה שהוא קונה במצבים שבהם אנחנו מתחברים ונמצאים יחד.

אני מקווה שתראו בקרוב, מתוך הלימוד שלנו, כמה אתם רוכשים מהאסיפות, מההתחברויות האלה, עד כמה שהנשמה שלכם מתעשרת, מיתקנת ומקדמת אתכם למחסום – למדרגה שממנה אנחנו רוכשים כוח רוחני ומתחילים לשלוט בגורל שלנו.
נקווה שייצא לנו אירוע טוב. אני מחכה לכם ומצפה לראות שם את כולכם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest