דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כוח של מחשבה טובה פורץ לעולם

כוח של מחשבה טובה פורץ לעולם

שאלה: האם למחשבה שלנו יש כוח ממשי, ריאלי?

תשובתי: ודאי שלמחשבה יש כוח, לא במקרה קיימים כאלה מושגים, כמו "עין הרע", "עין טובה". הכוח של המחשבה שלנו הוא בעל עוצמה הכי גדולה, חזק יותר מפיצוץ גרעיני. הוא מסתתר בעומק הרב ביותר, בין כוחות בין אטומיים. כוח המחשבה, זו המדרגה האחרונה לפני הכוח הרוחני.

אבל המחשבות צוברות כוח רק אם הן מתחברות. אם כל אחד מאיתנו חושב לבד, אז הוא משפיע במשהו על המערכת, אבל רק במישור הגשמי שלנו. אבל אם אנחנו מתחילים להתחבר כדי לגלות את כוח ההשפעה הכללי, אז בזה מחיים ומחדשים, כאילו מדליקים ומפעילים את כל רשת הקשרים הרוחנית שבינינו. ואז אנחנו מגלים בתוכה את כוח הבורא.

אנחנו לא צריכים בעצמנו להיות בעלי כוח מחשבה גדולים, העיקר זה האיכות של המחשבה הזאת, שהיא תהיה נכונה ותעזור לנו לגלות בינינו את כוח ההשפעה ההדדי המשותף, כלומר את הבורא. וכאשר הבורא מתגלה, אז גם מתגלה העוצמה האמיתית. זה כבר כל האור של נרנח"י, ולא העולם הקטן שלנו.

אנחנו מתחברים בינינו ורוצים להימצא תחת השפעת הבורא, שישרה בינינו וינהל אותנו, כדי שאנחנו נשיג איתו הרמוניה, פעולות מסונכרנות. כפי שהבורא כל הזמן נמצא בהשפעה, כך גם אנחנו רוצים כל הזמן להימצא בהשפעה. ואז במקרה כזה, אנחנו מחיים את הרשת הכללית. באותה המידה, עד כמה שנכללנו בה והתחברנו בינינו, במידה הזאת מתגלה הבורא.

זהו כוח עצום, שעל ידו כל הכוחות הגשמיים לא שווים כלום. כל העולם הגשמי מתחיל להסתובב בהתאם לכוח הפנימי הזה, כל בני האדם. הכול משתנה כבר מהקשר הכי קטן שלנו, העיקר שהקשר יהיה נכון.

אנחנו רואים, שבשנה האחרונה המילה "ערבות" הפכה למילה הפופולרית ביותר בלקסיקון שלנו. כי כאשר אנחנו מתאספים יחד כקבוצה ומתחברים במחשבה ובמעשה, אז הכוח של המחשבה הזאת פורץ לעולם. אם המילה הזאת מבטאת פעולה רוחנית, אז היא משפיעה על כל הרשת העולמית והופכת למקובלת על כולם.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 26.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מחוברים על ידי שנאה
הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון
לנצל את כוח המחשבה – לשם תיקון העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest