דף הבית / כללי / כוח המחשבה ופתרון הבעיות

כוח המחשבה ופתרון הבעיות

שאלה: האם אפשר, על ידי שינוי  המחשבות שלי, להירפא מסרטן וממחלות אחרות?

תשובתי: לא הייתי רוצה לענות על שאלות קונקרטיות בקשר למחלות וכדומה. אפשר לעשות הכול. האם אנחנו מסוגלים לעשות את זה היום? אני לא יכול לומר. אני חושב שלא, אבל בזמן הקרוב נוכל. זה תלוי רק עד כמה המחשבות שלנו יהיו בהתאמה  זו לזו. אז, נוכל להשפיע על התופעות השליליות העמוקות ביותר בטבע שלנו. הכול תלוי רק בנו.

ישנם סיפורים רבים ומעניינים על מקובלים ועל כביכול הניסים שלהם. אבל אלה לא ניסים. אלא פשוט תיקון קטן, לא התערבות, אלא תיקון של חוקי הטבע בדרגות מסוימות, שאותם אנחנו יכולים לעשות רק אם מתקנים בצורה נכונה. אני יכול להיכנס לכל מערכת, בכל דרגה, מעצמי ועד עולם אין סוף, רק בתנאי שאני מוסיף למערכת כוחות השפעה חיוביים. אני חושב, שנגיע למצב, שבאמת נוכל לרפא את עצמנו, את כל האנושות, את כדור הארץ, את האקולוגיה, ואת היקום מכל הבעיות.

אתם לא מתארים לעצמכם, עד כמה אנחנו משפיעים באופן שלילי על היקום שלנו. מה שמתרחש על פני כדור הארץ, זה קמצוץ קטן ממה שמתרחש כתוצאה מהטבע הרע שלנו בקנה מידה של היקום, מפני שעל פני כדור הארץ אנחנו לוקחים בחשבון רק את ההשפעות האנושיות, ואילו ביקום יש להשפעות שליליות מהמחשבות והרֵגשות שלנו תוצאות נוראיות. אבל נקווה, שנוכל להגיע מהר לתיקונם.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 03.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest