דף הבית / קבלה ומדע / כוח הדדי שמתגלה בחיבור

כוח הדדי שמתגלה בחיבור

שאלה: אם הבורא הוא הכוח המשפיע, הנותן, איפה אני מוצא את הכוח הזה, איפה אני יכול לחקור אותו, היכן הוא נמצא?

בדרגת ה"דומם" אני יכול להגיד, יש כוח חיובי, יש כוח שלילי, פרוטון, אלקטרון. בדרגת ה"צומח" אני יכול להגיד, יש כוח, נגיד השמש, והאור מפתח את הפוטוסינתזה וההיפך. ובדרגת ה"חי" גם כן. אבל איפה אני רואה אותו בדרגת ה"מדבר"?

תשובה: אם אני לוקח קבוצת אנשים ובונה איתם מערכת יחסים שכולם משפיעים על כולם יחסים טובים וכל הזמן עובדים על היחסים ביניהם, אני עובד איתם בפסיכולוגיה מטריאליסטית פשוטה, רוצה לאחד אותם יחד, שישתתפו בכוח החיובי אחד כלפי השני, אז אני מתחיל לגלות שביניהם נולד כוח אחד משותף. הם הופכים בהתקשרות ביניהם לאט לאט, לכור, שבו נולד כוח אחד המשותף לכולם, כוח השפעה, ביניהם כך פתאום מתגלה יותר ויותר רוח חיה, במרכז הקבוצה, כאילו איזשהו כדור פטל.

אז אני יכול לחקור את אותו הכדור, אני יכול לחקור את אותו הכוח ולהבין מהו. וכך אני מגיע לאט לאט, דרך המחקר שלי, לגילוי הכוח החיובי שבטבע. והכוח הזה לא נמצא באדם, באף אחד, אלא הוא נמצא רק בחיבור היפה ההדדי ביניהם, שכל אחד מהם "דורך" על האגו שלו הטבעי ומשתדל להפעיל כוח חיובי כלפי חברי הקבוצה.

וכך אני מגיע למצב שאני "בורא" את הבורא, אני עושה אותו. יצרתי כוח חיובי. וככל שאני משתדל יותר ויותר, אז אני מגיע למצב שאני יכול אחר כך לחקור את הכוח הזה בינינו, על פני איזו רמת ה"אגו" אנחנו מתעלים, מה אנחנו משיגים בתוך הכוח הזה המשותף ההדדי הטוב, עד כמה הוא מעלה אותנו מעל החיים שלנו, עד כמה על ידי הכוח הזה, בלי לעשות כלום חוץ מלדאוג רק שהוא יהיה יותר ויותר חזק בינינו, עד כמה על ידו אנחנו יכולים לרפא את כל הבעיות שלנו, הבעיות החברתיות, המשפחתיות, עם הילדים, בעיות בריאות, בעיות בחברה, בעיות מדיניות, בעיות בכל העולם, באקולוגיה, בכל דבר ודבר.

כי אם יש לי את הכוח החיובי הזה, זה כמו שאני מייצר אותו בכור אטום, ככוח החשמל, כאנרגיה, אחר כך אני יכול עם האנרגיה הזאת להשתמש בצורה חיובית. ואז יש לי כוח ביד, כוח ריפוי, כוח חיובי מאוד גדול, אוניברסלי.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים – קבלה ומדע" מס' 3, 2.5.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest