דף הבית / חינוך, ילדים / כוח האיחוד הוא כוח החיים

כוח האיחוד הוא כוח החיים

שאלה: אתה אומר שהאיחוד בינינו יעורר בנו כוח מיוחד שנמצא למעלה מהחיים שלנו. מהו הכוח הזה ואיך הוא יכול לשמש לנו למגן וחרב?

תשובתי: זה אותו כוח החיים שקיים בגופינו כשכל איבריו עובדים בצורה הדדית בהרמוניה כללית. זה מה שנקרא חיים. ואם האיברים מפסיקים לעבוד באיזון ובהרמוניה זה עם זה נוצרות בעיות בריאות למיניהן – מתוך היעדר ערבות הדדית בגוף. כאשר חסר כוח המאחד את כל האיברים לעבודה משותפת, הגוף מתחיל לאבד את כוח החיים שלו, עד שמת לגמרי.

מוות הוא מצב שבו האדם מפסיק להבין את הזולת, כלומר איבר אחד לא עובד בהרמוניה עם איבר אחר. ובמקרה כזה הגוף מתפרק.

בדיוק במצב קריטי כזה נמצאת עכשיו החברה הישראלית: אחד לא מבין את השני ואפילו לא מעוניין להבין. כל אחד חושב שדווקא הוא צודק בכל העניינים. בשנה האחרונה הפירוד הגיע לשיאו. אך כאשר מופיע באופק איום משותף הוא עוזר לעם להתאחד. ולכן אני פונה עכשיו בקריאה כזו.

אף על פי שכוח האיחוד חיוני לחיינו בכל המקרים, ולא רק תחת האיום על הביטחון. הוא יעזור לנו לתקן גם את המצב הכלכלי, גם את הבריאות, יסלק את הפירוד בחברה. כוח החיבור, הערבות, מאזן ומסדר את הכול בצורה מושלמת, מביא אותך להרגשה שאתה נמצא במשפחה. ולכן, אם אתה תקבל יותר או פחות, לא יהיה לך חשוב, הרי זה יהיה מתוך הסכמה כללית, כיוון שכך במצב הנוכחי זה הכי טוב לכולם. אתה מבין שזה הפיתרון האופטימלי לרגע הנוכחי.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה 56, 12.08.12

ידיעות קודמות בנושא:
המגן והחרב של הערבות
לנטרל את האיום
גורלו של עם נקבע מסביב ל"שולחן עגול"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest