דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כבר עכשיו אנחנו במגע עם הבורא

כבר עכשיו אנחנו במגע עם הבורא

שאלה: אני לא יודע איך אני אחזיק מעמד במשך שלוש שעות של השיעור, מפני שמורגשת עייפות, כבדות וחוסר כוחות גדולים, הגוף כביכול התמלא בעופרת. האם ישנו איזה פתרון מהיר להתגבר על הכבדת הלב?

תשובתי: ידוע, שכל סיבת הכבדות בעבודה, היא בזה, שהאדם לא מרגיש את הבורא. לכן צריך פשוט כל הזמן להיות בהכרה, להשתדל לזכור שהרגשת המציאות שלי, כל מה שאני רואה ושומע, תופס דרך חמשת החושים שלי, התפיסה שלי ושל העולם, את כל זה הבורא מצייר לי. אני מקבל הכול ממנו.

זה הבורא עושה לי את הרגשת הכבדות, כי כל מה שאני מרגיש, בא ממנו. אם אני לא שוכח את זה, אז אני כבר אחפש איך להתמודד עם המצב שקיבלתי מהבורא. העיקר לא לשכוח, שבכל רגע ורגע, דרך ההרגשה שלי את עצמי ואת העולם הסובב, יש לי מגע עם הבורא.

כבר עכשיו יש לי מגע עם הבורא! ולכן אני צריך כל הזמן לחשוב: "איך הוא משפיע עליי ואיך אני משפיע עליו? איך להשיג השתוות עימו, גילוי, כדי לעבור מהרגשת ההסתרה הזאת, שלא נותנת לי להרגיש באופן ברור שאנחנו קשורים יחד, דבוקים זה עם זה?".

אפילו עוד לפני שהתכונות שלי מתחילות להגיע להשתוות הצורה עם הבורא, דרך הרגשת העולם הזה, שמסמל "העלם", "הסתרה", כלומר הרגשת הגוף שלי והסביבה, אני כל הזמן נמצא בקשר עם הבורא. כדאי להשתדל להימצא בהרגשה כזאת, שעוברת דרך העור, דרך הגוף, הרגש והשׂכל, המחשבות, כל מה שיש. כל מה שאני מרגיש מגיע אליי מהבורא: המחשבות והרצונות שמתחלפים בי.

כך אני אף פעם לא מאבד מגע עם הבורא. ואז אני אוכל לחפש איך אפשר להיות מחובר עוד יותר חזק עימו, איך לקבוע קשרים הדדיים, אהבה והשפעה הדדית.

מתוך ההכנה לשיעור, 07.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
משחקים של הבורא
לא לאבד את הדרגה שהושגה
בחיפוש אחר דו-שיח נכון עם הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest