דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כבר עדיף באהבה מאשר בעל כורחו

כבר עדיף באהבה מאשר בעל כורחו

שאלה: נניח, שאנחנו מעבירים שיעור אינטגרלי עם קבוצה של מנהלי מפעלים, ונוצרה אצלם בעיה מסוימת שעליה הם רוצים לדון. יחד עם זה, הקשר ביניהם בכלל לא מעניין אותם. מה שמעניין אותם זה המדד הפיננסי…

תשובתי: הם לא יוכלו לפתור את הבעיה הזאת ללא קשר ביניהם אשר קושר אותם למערכת הכללית של הטבע. שום דבר לא ייצא להם.

שאלה: האם הם יבינו את הסיבה ואת התוצאה שאחד תלוי בשני?

תשובתי: הם יתחילו לחוש את זה. אני חושב שאנשים יבינו מהר מהו ה"קלף" שלנו: השיטה שלנו היא פשוטה מאוד. מה שלא ניתן לפתור, כמו שאומרים, "ראש בראש", אפשר לפתור על ידי זה שמתחבקים. הדרך הזאת יכולה להיות הרבה יותר יעילה מאשר בתי משפט, צעקות, הצבת מכשולים זה לזה ועבודה בעל כורחם, כבר עדיף באהבה.

אין כאן שום דבר על טבעי. פשוט ההכשרות שלנו, המשחקים המיוחדים משחררים ומרפים את האדם, מביאים אותו לכאלה מצבים, כאשר הוא מוכן להיות יחד עם האחרים, הוא לא יכול לעשות כלום בלעדיהם, כאשר אחד יכול לייעץ משהו לאחר ובזה שניהם ירוויחו. הם צריכים להבין את זה ואחר כך להתאים את זה לעבודה שלהם.

אנשים עם כיסוי בעיניים ועניבות מהודקות יראו וירגישו שכאן מציעים להם טכנולוגיה שונה לפתרון הבעיות.

לאחר שהם יבינו שהשיטה שלנו מסתכמת בלהגיע לאיחוד וחיבור ומהדרגה הזו לפתור את כל הבעיות, אז אנחנו נשאל: "איך אתם מציעים להכניס את הטכנולוגיה שלנו לפתרון בעיות אצלכם בעבודה?". יחד עם זה, לא מעניין אותנו על מה הם מדברים במפעל. מה שמעניין אותנו זה, ההתכללות המשותפת זה בזה, הקשר ההדדי הנכון.

שאלה: מתי הם יוכלו להתחיל להעביר את זה לעובדים שלהם?

תשובתי: הם לא יוכלו לעשות את זה בעצמם, כיוון שכדי להתחיל לארגן בצורה אינטגרלית את העובדים שלהם, הם צריכים להפסיק להיות מנהלים.

לכן אנחנו הם אלה שצריכים לצאת אל העובדים ולהתחיל ללמד אותם. רק לאחר שאנחנו נכין אותם, אז ביניהם ובין המנהלים שלהם תוכל להיווצר איזו הבנה הדדית, איזה חיבור אינטגרלי. העובדים כבר לא יעבדו בכפייה, אלא כדי להרגיש השראה.

לאחר ארבעה, חמישה שיעורים הם יתחילו להרגיש מילוי וחיבור. יהיה להם קל ונעים להימצא במצב הזה. הם כבר לא ירצו לחזור להיות כמקודם. האנשים מבחוץ ייראו להם כזרים, אבל הם לא יפחדו לבוא איתם במגע. כי יחסים לבביים כלפי בני אדם כמו כלפי הילדים שלהם מנטרלים את כולם.

אל תחשבו שיחד עם זה ירמו אתכם. להיפך, כאשר אתם באופן כזה מתייחסים לאדם אחר, הוא לא יכול להזיק לכם. אפילו אם הוא ירצה "להכות" אתכם, הוא יפגע בריק.

וכך, הם עכשיו תמיד יוכלו להגיע להסכמה ביניהם, להשיג בצורה נכונה הדדיות מתוך "כדור הפטל" שנוצר ביניהם, ומתוך זה לפתור בעיות.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן", 23.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מפעל אידיאלי של החברה האינטגרלית
במה למלא את הריקנות?
יותר טוב שאני אהיה מנקה רחובות…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest