דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כאשר מתווסף אגואיזם…

כאשר מתווסף אגואיזם…

שאלה: מתוך הרגשה נפלאה, רצון לידע חדש ועניין ברוחניות, אני פתאום נזרק לדרגה של הרצונות הנמוכים ביותר ולא יכול להבין למה. האם יכול להיות שזה קורה כדי לעורר רצונות?

תשובתי: זה טוב! זה אומר שאתה כבר רואה שבעקבות רצונות נעלים, חלומות, דחפים, השתוקקות לחברים, לקבוצה, לבורא, להתרוממות רוח פנימית שממלאת אותך, פתאום "התרסקת". כאילו שיצא ממך האוויר ואתה מרגיש  שאין לך שום רצון לנוע קדימה, וגם אין לקראת מה בשום צורה. זה מצביע על כך שהוסיפו לך אגואיזם.

ברוחניות אנחנו עולים בשני קווים, ימין ושמאל, שביניהם נמצא קו אמצעי. קו שמאל זה אגואיזם. קו ימין זו השפעה והקו האמצעי, זה הבורא.

נניח שאתה נמצא במצב "1", שבו הכול טוב. אחר כך הוסיפו לך אגו ועלית למצב "2", אבל הוא אגואיסטי. כל העולם הפך להיות ריקני, חשוך, חסר ערך, חסר תקווה, מלחיץ, דיכאוני. עכשיו אתה חייב לגשת לעבודה בקבוצה, כדי לעלות למצב זהה בדרגת האור.

אפשר לעשות זאת אך ורק על ידי המאמצים שלך להתחבר עם הקבוצה, ברגע שתשיגו קשר מסוים ביניכם, מיד תקבלו אור. כך אתם עולים למצב הבא, תחילה בקו שמאל, אחר כך בקו ימין לקו האמצעי. וזו תהיה המדרגה הרוחנית הבאה שלך. ממנה תתחיל לקבל תוספת של אגואיזם, וממנה תעבור למצב של השפעה ושוב תעלה למדרגה הרוחנית הבאה. כך תעלה, עד שבשלב מסוים תגלה,שביניכם מתגלה הבורא.

ואז תראה שכבר הורדת את "החולצה" שלך וזרקת אותה לכביסה, כלומר יצאת לדרגה רוחנית, והגוף הפיזי כבר חסר משמעות עבורך, ובינתיים אתה נשאר בעולם שלנו, כדי להפיץ את שיטת הקבלה לאחרים,  אתה כבר מרגיש בקו אמצעי, בקשר הולך וגדֵל עם הבורא.

מתוך שיעור וירטואלי, 20.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest