דף הבית / המשבר ופתרונו / ישראל תחת זכוכית מגדלת עוצמתית

ישראל תחת זכוכית מגדלת עוצמתית

הערה: אתה אומר, שישראל, על ידי הפירוד הפנימי שלו משפיע על הערבים ומעורר בהם יחס עוין. אבל הערבים לא רק תוקפים אותנו, הם הורגים ללא רחמים זה את זה.

תשובתי: הסיבה להתנהגות כזאת, היא הפירוד של עָם ישראל. הוא זה שמעורר כאלה תוצאות בעמים אחרים. על ידי חוסר התיקון שלנו אנחנו גם כן מעוררים חוסר תיקון באחרים, ולכן הם מתנהגים בצורה אכזרית כזאת.

תיקון או חיסרון קטנים שלך מתגלים בהם בקנה מידה המוכפל פי מיליונים. נניח, שהתייחסת רע כלפי השכן היהודי שלך, התרחקת ממנו בסך הכול במילימטר, ואילו בצד הערבי מתחילים להרוג ולשחוט זה את זה. תעשה עבור השכן לפחות טיפה של טוב והערבים גם כן יירגעו, ויכול להיות שאפילו יתחילו לבצע מעשים טובים.

ישראל, זה צוואר הבקבוק, המקור של מה שמתרחש, צינור המעבר שמעביר את האור לעמים אחרים, את היחס הטוב. ואם אנחנו סוגרים את צינור האור הזה, אז אנחנו הופכים להיות הסיבה לכל הבעיות.

שאלה: יוצא, שהיחסים שלנו בינינו בישראל מקרינים על היחסים של עמים אחרים, בזה שגדלים בקנה מידה של מיליונים?

תשובתי: ישראל, זה הברז שמנהל הכול. אנחנו נפתח מעט את הברז הזה ולעולם יזרמו זרמים של טוב. ואם אנחנו סוגרים אותו על ידי ההתנהגות הרעה שלנו, אז העולם נשאר ללא אור וצועק שישראל מזיקה לעולם.

שינוי הכי קטן בנו, בברז שלנו, מעורר שינויים חיוביים או שליליים בכל העולם בקנה מידה עצום.

שאלה: אתה רוצה לומר, שהיחס הרע שלי לאזרחים, מוקרן כמו דרך זכוכית מגדלת עוצמתית או רמקול על העמים האחרים פי מיליונים, למשל: על סוריה, על אוקראינה וכולי.

תשובתי: הם לא רק מתנפלים זה על זה, אלא גם באים אלינו עם האשמה. כי הם מרגישים מהיכן מגיע אליהם כזה יחס, הם רואים בנו את הסיבה של ההתנהגות העוינת שלהם ביחס שלהם אחד כלפי השני ואת הסיבה לכל הצרות שלהם. והם באופן לא מודע מחזירים את השנאה הזאת אלינו, כי הם עוינים באשמתנו.

זהו חוק הטבע, ולא חשוב אם האנושות מבינה אותו או שלא מבינה. היא מרגישה אותו בתת מודע ופועלת בהתאם אליו.

היחס הרע שלי כלפי השכן חוזר אליי כמו בומרנג, שמוכפל פי כמה וכמה ומתגלה בצורה של שנאת הערבים כלפי ישראל, ושל הטילים המושלכים לכיוון שלנו. אנחנו לא יכולים באופן חד משמעי לקבוע: עכשיו הסתכלתי בצורה רעה חד משמעית על השכן, ובעוד רגע נשמעת אזעקה. זוהי מערכת סגורה, מורכבת ואינטגרלית, אבל בתוכה קיים דווקא קשר הדדי כזה.

צריך רק להתחיל להתחבר ואנחנו נראה כיצד, הודות לזה, העולם ישתנה. אולי לא מיד, אלא כעבור זמן מה, אבל הכול יתחיל להירגע.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 422, 22.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חמאס ישמיד בעצמו את הטילים שלו
צריך לפתור את הבעיה מהשורש
לקבל כוח מתוך האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest