דף הבית / אקטואליה / ישנה רק תשובה אחת לטרור

ישנה רק תשובה אחת לטרור

הערה: בישראל נמשך גל הטרור, כל יום יש כמה פעולות טרור, אחת אחרי השנייה. משרד החוץ הודיע על הקמת יחידה שתילחם בתעמולה האנטי-ישראלית ברשת האינטרנט, וכן תעסוק במציאת הגורמים המסיתים לטרור ברחובות ישראל.

תשובתי: המלחמה הזאת היא באותה רמה שבה יכולים לעבוד משרד החוץ וכל הפוליטיקאים. עבודה כזאת דורשת השקעות פיננסיות גדולות, אבל התועלת ממנה אפסית, לא יהיו פחות חיים הרוסים. האמצעי היחיד שיכול לעזור, הוא מימוש שיטת חכמת הקבלה, היא קוראת לנו, היהודים, להפסיק לעורר תופעות שליליות בעולם. אנחנו צריכים להתאחד בינינו, ואז בטבע תתגלה אנרגיה חיובית שתחייב את כל יתר העמים גם להתלכד בקשרים טובים, דבר שהעולם זקוק לו כל כך. אבל כל עוד לא נתחיל להעביר דרכנו אנרגיה חיובית לעולם, ימשיכו להרוג אותנו. בואו ניישם את האסטרטגיה הזאת בחיים, והיא תהפוך לטקטיקה. עשו זאת!

תתחילו היום להשקיע לפחות איזה שהם מאמצים, ומיד תראו כיצד הכול ישתנה. אין דרך אחרת! לעולם יש רק תנועה אחת, קדימה, למטרת הבריאה, לקשר בינינו לגוף אחד יחידי. זה טמון בהיסטוריה של האנושות ונמצא בתוך החומר, בתוך האבולוציה, אין לנו לאן לברוח מזה! כל עוד אנחנו מתנגדים לאיחוד, לא רוצים להעביר דרכנו את הכוח הטוב, כל העולם ישנא אותנו, כי זה נתון לשליטה רק לנו. העולם מאשים אותנו שאנחנו מביאים לו רק צרות, והוא צודק! אנחנו צריכים להבין למה שונאים אותנו, למה האנושות צודקת כשהיא שמאשימה אותנו בבעיות שלה, ואיך אנחנו יכולים לשנות את עצמנו ולעשות את העולם טוב ובטוח. אין בטבע פתרון אחר, לכן להכול יש לי תשובה אחת. אנחנו לא צריכים להמציא שום דבר. ריבוי השאלות בא מהאגו שלנו שכל הזמן מעמיד פנים.

שאלה: ומה לעשות עם המשפט: "הבא להורגך, השכם להורגו".

תשובתי: במקרה שלפניך עומד רוצח, אתה צריך להקדים אותו. עליך לעשות הכול כדי למנוע את האפשרות של חוסר איחוד, הכוח הטוב צריך לעבור לעולם דרך הקשר בינינו, ואז הטרור ייפסק מעצמו. עכשיו אתה צריך לנטרל את התוקף, אבל לא כדי להישאר סתם כך בחיים, אלא עליך לעצור אותו מפני שבזה שהוא מרים עליך יד, הוא לא מאפשר לך לעשות את הפעולה הטובה והנכונה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 29.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest