דף הבית / אקטואליה / ישובים יהודיים הם חוקיים

ישובים יהודיים הם חוקיים

הערה: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכיר בחוקיות היישובים ביהודה ושומרון. משנת 1978 עבור אמריקה זה היה כמו "סמרטוט אדום": "רק תרדו מהתיישבויות האלה!", ופתאום…

תגובתי: דווקא הודות לפעולת ההדחה של טראמפ, שלא מתחילה ולא מסתיימת בטראמפ, הוא יעשה עוד הרבה מעשים מסוג זה כדי להכעיס את הדמוקרטים. אתה חושב שזה למעננו? לא, זה נגדם. לכן ככל שימשכו אותו יותר עם ההדחה אנחנו מרוויחים מזה.

שאלה: איך בכל זאת אפשר לפתור את הסוגיה של ההתיישבויות בצורה נכונה?

תשובתי: לא תפתור שום דבר בצורה נכונה עם הערבים, מפני שהדת שלהם אינה מאפשרת להם להגיע להסכם ופיוס עם אף אחד. הפסקת אש, אולי כן, אבל היא זמנית, עד שתגיע ההזדמנות להכניע הכול תחתיהם. בקיצור, מבחינתם כל כדור הארץ צריך להיצבע בירוק. זה הכול. ואין כאן שאלות, שום דבר. לחלוטין! צריך להבין את האידיאולוגיה שלהם, ולכן אף אחד לא יכול לשנות שום דבר.

שאלה: האם אתה סבור, שכך או אחרת, אם אנחנו מחליטים, אז צריך להחזיק בישובים האלה בכוח?

תשובתי: כן. אם לא יהיה לך כוח, לא תהיה קיים!

שאלה: כלומר אתה סבור שזה כל כך פשוט וישר?

תשובתי: רק כך. צריך להבין את האידיאולוגיה של האיסלם ולעבוד איתם בהתאם. כלומר לחתום על הסכמים לתועלת שלך, למספר שנים. אבל לא לוותר על שום דבר, מפני שכעבור זמן מסוים תצטרך להילחם ולכבוש שוב את אותם מקומות. תראה מה עשו בהסכם אוסלו, מסרו את סיני, ויתרו על הגולן. ומה התועלת? שום תועלת. וגם לא תהיה! תראה מה קורה עכשיו עם ירדן.

שאלה: אז לנצח?

תשובתי: לנצח.

שאלה: הרי צריך להיות לזה  סוף?

תשובתי: הסוף יהיה, כאשר היהודים יעשו מה שעליהם לעשות בהתאם לדת שלהם ולא בשום צורה אחרת.

שאלה:  מתי הם יעשו זאת?

תשובתי: לא ברור מתי.

שאלה: מה אנחנו צריכים לרצות ולעשות?

תשובתי: לרצות שכל העולם יתאחד סביב הערך של "ואהבת לרעך כמוך" לשם כך עלינו להיות מקושרים בינינו, בצורה נכונה, כך שדרכנו יעבור כוח האיחוד לעולם כולו, זה הכול. כלומר, הכול פשוט מאוד, תעשה את העבודה שלך, ואז תקבל גם את הכוח העליון, והעולם יעבור מצב להכרת התבוסה שלו מהאגואיזם ויחזור למצב המתוקן של איחוד. לכן הכול תלוי בעם ישראל.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.11.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest