דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ילדי היקום, חלק 10

ילדי היקום, חלק 10

שאלה: אתה אומר, שעד עכשיו אנחנו חקרנו את הטבע באופן "מוגבל", חד צדדי, מפני שהתבססנו על האגו שלנו, שמגביל את כל המחקרים.

כלומר, אנחנו לא צריכים להמציא טלסקופים, מיקרוסקופים מאיצי חלקיקים חדשים, אלא משהו אחר לגמרי? איזה מכשיר אנחנו צריכים לחקר היקום?

תשובתי: אנחנו צריכים תוכנית חדשה עבור האדם. הטבע יצר אותנו אגואיסטים, ובמובן הזה, אנחנו לא התרחקנו מדרגת החי. אנחנו רק המצאנו כל מיני מכשירים וכלים, ועכשיו אנחנו מחזיקים בידיים פצצות אטום וכדומה, ולא מקל. לאורך כל ההתפתחות אנחנו המשכנו את אותה המגמה.

אבל אם אנחנו רוצים באמת לצאת מתוך ה"בועה" שלנו, אם אנחנו לא רוצים להמשיך ולהיות אותה ה"תולעת" שחיה בתוך ה"צנון" המר שמהווה עבורה את כל עולמה, אז אנחנו צריכים להקדיש יותר תשומת לב וכוחות לרכישת טבע שני. צריך להשתדל לתכנת את עצמנו מחדש בכזאת צורה, כדי ששני סוגי הטבע ישתלבו בתוכנו: גם הטבע הקודם, המקבל, וגם הטבע החדש, המשפיע והנותן.

אז באמת היינו רואים את "החצי השני" של היקום, של העולם, או אפילו עולמות, וכמו כן היינו רואים את הסיבה לכל המתרחש. כי דווקא על ידי חקר הטבע של ההשפעה, אנחנו משיגים ומכירים את השורש שלנו, את המקור, את התוכנית שלנו. ואילו אחרת, בהישארנו בפנים, אנחנו לא נגלה ולא נדע שום דבר על עצמנו ורק נמשיך לשכלל את ה"צעצועים" הטכניים והטכנולוגיים שלנו, ולא יותר מזה.

המדרגה החדשה, היא טכנולוגיה פנימית של האדם, ללא כל מיני תכסיסים מתוחכמים שנוצרו על ידי האגו. זוהי שיטה לרכישת כוח ההשפעה. הוא טמון בטבע, ורק צריך להוציאו ולחלצו, כדי שהוא "יתלבש" בנו ויעצב בנו מערכת תפיסה מקבילה.

שאלה: כיצד זה ישפיע על חיי היומיום שלנו?

תשובתי: קודם כל, אנחנו נגלה איך ובשביל מה לחיות, איך להפוך את החיים לטובים יותר. אנחנו נראה את התמונה השלמה, ולא חלק קטן כהה שלה. אנחנו נעלה למדרגות אחרות לחלוטין, לכוחות חיוּת חדשים, להרגשת חיים אין סופיים.

כי שני הגורמים יחד, קבלה והשפעה, מוציאים אותנו החוצה מהיקום שלנו. היקום בעצמו התחיל משני הכוחות האלה, ועכשיו, בזה שבונה בתוכו שיתוף פעולה הדדי של שתי המערכות הללו של קבלה והשפעה, אנחנו מתעלים מעליהן לאותה מחשבה שממנה נוצר היקום.

באופן כזה, אנחנו לא בצורה סימבולית, אלא בפועל עולים למצב נצחי ואין סופי.

בכלל, אנחנו בנויים בצורה כזאת, שכך או אחרת, מתפתחים לקראת השאלה העיקרית. זאת לא סתם שאלה על הסיבה לייסורים ומשמעות החיים המרים שלנו, אלא על הסיבה ההתחלתית הקדומה, על המטרה שלה. ורק היקום מסוגל לתת לנו תשובה, כאשר אנחנו מתעלים מעל ה"משיכה" האגואיסטית, שהסמל שלה בינתיים הוא כדור הארץ שלנו.

שאלה: היכן נמצא אותו שדה העבודה שבו אני יכול לפתח בצורה נכונה בתוכי את כוחות ההשפעה? האם מדובר על היחסים שלי עם היקום או עם בני אדם אחרים?

תשובתי: על יחסים עם בני אדם. כי הם מהווים בפני עצמם את ה"חומר" המפותח ביותר. דווקא על ידי שיתוף פעולה הדדי, על ידי אינטראקציה איתם, אני יכול לפתח את הטבע השני.

וזה נותן לי אפשרות לגילויים חדשים ביקום. בזה שאני יוצא מתוך עצמי, בפריזמה של כוח ההשפעה, אני רואה מימד אחר, שבו המרחקים המרחביים לא משחקים כל תפקיד. אני מסתכל על העולם מעל לחומר.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 308, 02.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ילדי היקום, חלק 9
ילדי היקום, חלק 8
ילדי היקום, חלק 6

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest