דף הבית / אקטואליה / יום סולידריות עם הפלשתינאים

יום סולידריות עם הפלשתינאים

הערה: ב- 29 בנובמבר 1947 העצרת הכללית של האו"ם קיבלה החלטה על חלוקת פלשתינה לשתי מדינות ערבית ויהודית. לאחר מכן נקבע ה- 29 בנובמבר כיום בינלאומי של סולידריות עם העם הפלשתינאי. מצד אחד, האו"ם הכריז על שתי מדינות, מצד שני, זהו יום סולידריות רק עם העם הפלשתינאי.

התייחסותי: האו"ם מציג את עצמו כל הזמן כארגון אנטישמי, לכן אין כאן שום דבר מפתיע. עלינו פשוט להבין כיצד לפעול כדי שכל ההחלטות שלו לא יניבו אפקט שלילי. עלינו לבצע את המשימה שלנו מבלי להתייחס לְמה שנעשה על ידי אומות העולם באמצעות האו"ם, אונסק"ו ושאר הארגונים הבינלאומיים.

אם אנחנו כעם, היינו מבצעים את המשימה שלנו בקרב שאר אומות העולם, אז לא היו לנו אויבים, כולם היו תומכים בנו, מעריכים את הקשר איתנו והיו אסירי תודה על הכוח הטוב, העצום, שאנחנו מביאים לעולם ושהודות לו העולם קיים. אך אנחנו לא עוסקים בזה. רק עם ישראל יכול לקרב את הבורא לעולם, כדי שהכוח הטוב שלו יתחיל למלא את הכול. לכן שאר האומות פוגעות בנו ומציקות לנו, כי בתת המודע הן מרגישות שאנחנו יכולים לעשות זאת אבל לא עושים.

שאלה: איך בכל זאת נוכל להרגיש את האחריות שלנו?

תשובתי: עלינו להאמין במה שכותבים המקובלים ולהבין שהם משיגים את כל הכוחות והמערכות שמחזיקות את העולם שלנו. לכן זו הסיבה שהם מזהירים אותנו.

שאלה: האם אדם מודרני שכבר לא מאמין בשום דבר, יכול פתאום סתם כך להאמין?

תשובתי: לא. עליו ללמוד את חכמת הקבלה וכך הוא יוכל לראות שהמערכת הזאת פועלת. הרי אפשר להתכחש גם לחוק השני של ניוטון אם נצהיר "לא, אנחנו לא מאמינים!", אבל כאשר על הראש נופל בלוק במקום תפוח, כבר לא מדובר באמונה. לכן כדאי לעשות היכרות עם חכמת הקבלה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 30.11.2016

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest