דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / טובת העולם כהכרח של זמנינו

טובת העולם כהכרח של זמנינו

שאלה: היום כבר ברור, שהאדם תלוי ומשועבד לסביבה. אבל איך אפשר להסיק מזה שחייבים לשרת לטובת החברה?

תשובתי: אם האדם לא ישרת את העולם, אז העולם לא יספק ולא ייתן לו.

כי היום האספקה שלי באמת תלויה בכל העולם. אני אשאר חסר כל אם העולם לא ייתן לי, במילים אחרות, אם כל העולם לא יהיה מקושר הדדית. וזה אומר, שאני צריך לדאוג לכך שכל העולם יהיה מקושר ויפעל בשיתוף פעולה, בהרמוניה. רק אז הוא יכול לספק לי את כל הנחוץ.

באיזה שהוא מקום בעולם חופרים מתוך האדמה ברזל, במקום אחר, נחושת, במקום אחר, נפט, בעוד מקום, גז. המפעלים מספקים את התוצרת, האוניות מעבירות אותה, המדענים מפתחים טכנולוגיות חדשות, ובסופו של דבר, התוצר הסופי מגיע אליי. בעבר אנחנו לא ממש דאגנו לזה. היה מספיק אגו "מקומי" מצד בעל הבית של מפעל זה או אחר או של באר נפט. אבל היום זה לא יעבוד כך. עוד מעט אנחנו נראה בפליאה איך המנגנונים העיקריים להפקת התוצרת לא מתפקדים. מדוע? האם בעל הבית של באר נפט לא רוצה להרוויח? ועדיין, העסקים אצלו לא מצליחים, מפני שכולנו יחד לא נותנים לו כוח, לא דואגים.

הגיע הזמן לדאוג לטובת ולשלום כל העולם. כי המערכת פועלת עכשיו בצורה אינטגרלית – חייב להיות בה החיסרון של כולם, ואז היא תעבוד.

"אבל האם אני יכול לדעת ולזכור כל מה שקורה בעולם? אפשר להשתגע מזה, כאן אפילו המחשב לא יכול לעשות זאת!".

נכון, ולכן האפשרות היחידה היא חיבור בלבבות, דווקא ברצונות ולא במחשבות. תתחיל לפעול ברמה של הרצונות, ואתה פתאום תראה איך המחשבה בדיוק "מתלבשת" על התעוררות הלב, על הרצון, ומקבלת יכולת לדאוג לכולם. ואז, אתה תראה ותדע מדוע חלק ניכר מהפוטנציאל של המוח שלך עדיין לא פועל…

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 11.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
התועלת בחיבור
הטייקונים תחת מכה
נכלל מרצון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest