דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טבעת האיחוד סביב כל העולם

טבעת האיחוד סביב כל העולם

קבוצה לב

היום (29.08.2010) יתקיים "יום האיחוד העולמי", בו ייטלו חלק המון מרכזי "קבלה לעם" בכל רחבי העולם וגם אנשים בודדים המצטרפים אליהם, הודות לשידור הישיר שיערך דרך אתר האינטרנט שלנו וערוץ הטלוויזיה שלנו, ערוץ "קבלה לעם".

באיחוד אנחנו משׂיגים תוצאה רצויה על כל העבודה שלנו, של כל הנבראים, כי הרי האיחוד זהו האמצעי, הכלי לגילוי הבורא, כשהוא מתגלה "אחד על אחד", כמו שכתוב בספר הזוהר. לכן זוהי המציאות היחידה שהיינו יכולים לייחל לה, במקום שאף אחד אינו מרגיש את עצמו, אלא מרגיש רק את אותו "האחד", הכולל בתוכו את כולנו.

כשכל אחד מאבד את ה"אני" שלו ובמקום זה מרגיש רק את ה"אנחנו", זוהי מציאות חדשה לחלוטין שנוצרת "מעלינו" ונקראת מלכות של עולם האצילות, השכינה. הנשמות השבורות נמצאות בעולמות בי"ע (בריאה, יצירה, עשיה) הנקראים "עולמות דפרודא" (נבדלים), ואילו מלכות דאצילות נמצאת מעל לעולמות בי"ע, זהו מקום האיחוד שלנו.

לכן, על ידי ההשתוקקות שלנו לאיחוד, אנחנו בונים את השכינה ושם כבר מתגלה הבורא, אשר נקרא השוכן. זאת הסיבה לכך שיום שבו אנחנו עוסקים ביצירת כזה איחוד, זהו יום גדול וצריכים להעריך אותו מאוד, על כל אחד להשתדל להצטרף במידה זו או אחרת, עד כמה שזה אפשרי!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 29.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!
מגה-כנס – חלון לעולם הרוחני!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest