דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חשיבות ההתנדבות בכנס

חשיבות ההתנדבות בכנס

שאלה: הארגון של הכנס בדצמבר דורש מאמצים רבים. מה היחס הנכון שצריך להיות כלפי העזרה ההתנדבותית בכנס?

תשובתי: קשה לי לתאר במילים עד כמה חשוב שכל אחד ישקיע את מירב הכוחות, המקצועיות והרצון. הפסד גדול מחכה לאלה שיפספסו את ההזדמנות הזאת.

מדובר על אירוע מרכזי, בפתחה של שנה מיוחדת, שנה גורלית ממש עבור כל האנושות שצריכה לעבור לדרך חדשה. זה יתבצע על ידי ייסורים או על ידי האור שאנחנו נעורר מבפנים על ידי היגיעה והמאמץ שלנו להשגת האיחוד. דווקא על ידי הרצון וההשתדלויות אנחנו מזמינים את האור, והוא כבר יתקן אותנו.

חשוב להבין: אנחנו לא מושכים ישירת את האור, אלא אנחנו נמשכים לחיבור, שוב ושוב, למרות אפיסת הכוחות. ודווקא המאמצים האלה מביאים לנו את האור. אם על רקע הדחייה, חוסר הסיפוק וחוסר הרצון אנחנו בכל זאת נשקיע מאמצים ונתנגד להתנגדות של עצמנו – אנחנו נזמין אור בעל עוצמה גדולה. הלוואי שנצליח לגלות בינינו שנאה גדולה ולוהטת, ובמקביל לכך להשתוקק לאהבה באותה העוצמה. זה יהיה טוב אם שני הקטבים האלה יתגלו בנו. נקווה שזה יקרה, לפחות במידה מסוימת.

ולכן עכשיו זה לא הזמן לחשבונות של השקעה אישית. כאן לא נדרשת השקעה, אלא הקרבה עצמית של ממש. כל אחד צריך להשתתף בעבודה בצורה מקסימלית.

לצערנו, קשה מאוד לתת לכל אחד את המקום שלו. אין בכוחנו לספק עבודה לכל המתנדבים. אבל אפשר להתכונן גם במקומות: לצלם קליפים, ליצור כל מיני חומרים להפצה, למשוך אנשים חדשים וכן הלאה. תחפשו משהו משלכם, אם אתם רואים שאצלנו הכול עמוס ותפוס.

שאלה: איזה תפקיד כדאי לי לקחת על עצמי כדי להפיק את מלוא התועלת?

תשובתי: תבחר את אותו התחום שבו אתה הכי מתאים. כל אחד צריך לבדוק ולהתאים את עצמו בהתאם ליכולותיו. אם אתה מבין בחשמל, תפנה לחשמלאים. אם אתה יודע לבשל, לך למטבח.

שאלה: אבל אולי פינוי אשפה ייתן יותר?

תשובתי: לא בהכרח. כל אחד חייב להשקיע את המקסימום. אם אתה מומחה, אתה צריך לפעול בתחום שבו תוכל להועיל בצורה מקסימלית.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום", 04.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
רעב לחיבור
תורן השפעה
מתכוננים לצאת לדרך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest