דף הבית / אקטואליה / חרם על הפילוג של עם ישראל

חרם על הפילוג של עם ישראל

שאלה: מה דעתך על כך שהאיחוד האירופי החליט לסמן את כל המוצרים הישראליים המיוצרים בהתנחלויות?

תשובתי: אם אנחנו רוצים לשנות משהו, נוכל לעשות זאת רק כשנשנה את היחסים ההדדיים בינינו. אם עם ישראל יתאחד, כל העולם יהפוך להיות מאוחד ומקושר הדדית בקשרים טובים ביניהם, וגם מצידנו. ואם לא, אז גם העולם יתחיל לשקוע יותר ויותר במחלוקות, עימותים וסכסוכים, שנאה הדדית, מלחמות, ויחד עם זאת ישנא יותר ויותר את ישראללכן חרם כזה הוא אחד מגילויי השנאה של העולם כלפינו, שאותו אנחנו בעצמנו מעוררים על ידי היחסים ההדדיים הפנימיים שלנו בינינו כאן בישראל.

שאלה: אתה סבור שלא צריך אפילו לענות על זה?

תשובתי: צריך לענות לעצמנו על השאלה למה זה קורה? כשאנחנו מתחברים בינינו, אנחנו מחייבים את כל העולם להתאחד! וכל עוד אנחנו נמצאים במחלוקות, אנחנו מחייבים את כל העולם גם כן לשקוע בהן.

שאלה: אתה חושב שהם פשוט נאלצים לעשות את הסימונים האלה?

תשובתי: זה מופיע אצלם באופן טבעי! היום כל העולם לא אוהב אותנו, שונא ורוצה להשמיד אותנו, מפני שבתת-מודע הוא מרגיש שאנחנו מהווים את הסיבה לכל הייסורים שלו. והאשמה לזה היא הפירוד של היהודים, עוד בספר הזוהר נכתב על כך. דווקא לנו, היהודים, ניתנה המצווה "ואהבת לרעך כמוך". ברגע שאנחנו נתחיל להתקרב לזה במקצת, לפחות בחצי מילימטר, למרות שאנחנו צריכים לעבור מיליוני קילומטרים, ברגע שהכיוון שלנו ישתנה משנאה לשיתוף פעולה, למרות שאנחנו שונאים זה את זה (כי השנאה בינינו נוצרת בכוונה כדי שנבנה מעליה את האיחוד שלנו), העולם מיד יסתכל עלינו בפנים טובות.

בואו ננסה! מה יכול להיות יותר פשוט מזה?! אם אנחנו מחייבים את העולם להיות רע היום, זה אומר שבאותה קלות אנחנו יכולים לחייבו להפוך לטוב מחר. אחרת אנחנו כל יום מתדרדרים לשנאה יותר ויותר גדולה ואירופה כבר מתחילה באופן גלוי לגלות אותה! היא אף פעם לא הייתה ביחסים טובים איתנו, זה רק היה נדמה לנו. ועכשיו השנאה כלפי ישראל תלך ותגדל, ותתחזק יותר ויותר! למרות שהערבים מילאו את אירופה, האירופאים ישנאו אותנו יותר מאשר אותם! בעוד עשרים שנה אירופה תהפוך לגמרי למוסלמית, האיסלאם יכבוש אותה סופית, כולם ילכו תחת הדגל השחור והכול יהיה מכוון נגדנו. אבל אנחנו יכולים לחייב אותם להתייחס אלינו טוב! אנחנו יכולים לחייב אותם שהם יפסיקו להסתכסך ולהילחם ביניהם! אנחנו יכולים לעשות שהעולם יפסיק לסבול, רק בזה שנסדיר בינינו יחסים הדדיים נכונים וטובים. דווקא אנחנו קובעים את המצב של העולם: לאן הוא יסתובב, לטוב או לרע. לכן צריך לסמן את עצמנו, האם אני טוב או רע, ולהנהיג כל מיני סוגי חרם נגד כל מיני התגלויות של דחייה זה מזה כאן, בישראל, בינינו! ואז כל העולם יהיה גם כן כזה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חרם על ישראל", 12.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest