דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / חמישה חושים חדשים

חמישה חושים חדשים

המדע הוא פרי יכולתנו לחקור בעזרת חמשת החושים שלנו. כלומר אנחנו חוקרים מתוך המבנה שלנו, מתוכו אני רואה, שומע, מריח ונוגע. גישתי למציאות מוכתבת מהפרשנות שהשכל מעביר לחושים שלי שאינה בהכרח אמת.

אני יכול להרחיב את כלי הקליטה שלי, את החושים שלי, לחדור עם מיקרוסקופ לתוך החומר, או עם טלסקופ החוצה, למרחק שמעבר ליכולת הראיה שלי. חיישנים למיניהם מסוגלים להרחיב את גבול הקליטה של חושיי ולהגביר את היכולות שלהם, אבל עדיין מדובר על אותם חושים מוגבלים. לכן, ככל שנתקדם בתפיסת המציאות המדעית הקיימת, עם הכלים הנוכחיים שלנו, זו עדיין תהיה תפיסה מוגבלת ועדיין  לא נדע איך הכול מתנהל באמת.

יחד עם זאת, אלפי שנות מחקר במסגרת הקיימת הניבו תוצאות לא רעות עד מפתיעות. חלק מהמדענים לאורך ההיסטוריה נעלמו, כולל כתביהם המדעיים. נשאר רק מדע נעלם אחד, בן אלפי שנים. מדע שקיים ומתפתח במערות, בחדרי חדרים, בסתר, על ידי מדענים יחידים בדורם. כתביהם ומחקריהם נכתבו ועברו מדור לדור הרחק מתחת לראדאר של האנושות לה הם נועדו, מחכים לזמן הנכון להתגלות. זהו חקר כוח הטבע, מתוך יכולת מיוחדת להתחבר אליו, מעבר לחמשת החושים. רמזים למחקר העמוק הזה נמצאים בגילוי המונותיאיזם (האמונה באל אחד), בתורה ובמסורת היהודית, שייסדה את הנצרות והאיסלם. מין מרוץ שליחים רוחני בן אלפי שנים עד לזמן הזה.

מה מגביל את חמשת חושינו?

נערוך ניסוי; אתה נמצא במקום חשוך לחלוטין, כעיוור, אתה חייב  לעבור מצבים שונים, דרך חדרים שונים. אתה שומע צלילים ממשש ומריח, אבל לא רואה דבר. התקלות בקירות ועצמים שונים מתסכלת, יכולה גם להכאיב, ואתה מגשש בחושך מוחלט.

בהדרגה, אתה מתרגל, כביכול פיתחת חוש חדש, יש הרגשה חדשה. מעין התרגשות, התפעלות מהאתגר. השמיעה והאינטואיציה הפנימית, כביכול משלימים את חוש הראייה, שהוא החוש החשוב ביותר בתפיסת המציאות שלנו. חמשת חושינו בנויים כדי לשרת את צרכינו, את רצוננו הבסיסי והוא הרצון לקבל.

הצ'יטה קיבלה חוש היגוי מפותח שמאפשר לה לשנות כיוון בחדות, גם במהירות 120 קמ"ש, אבל רק למשך שלושים שניות, כדי לאכול. הסוס מגיע בשתי שניות למהירות שבעים קמ"ש. שום מכונית מרוץ לא עושה זאת, אבל הוא מוגבל רק למייל עד מייל וחצי, כדי לברוח מתוקף. החי בטבע מקבל את כל הדרוש לו כדי להשביע את הרצון לקבל. כלומר, הרצון לקבל והחושים בחיה, מוגבלים על ידי חוקי הטבע. כך גם באדם. עד דרגת התפתחות מסוימת האדם אינו שונה מהחיה. חושיו דומים, רצונותיו בסיסיים והעיקרי בהם הרצון לקבל אוכל, מין, תענוג.

מתי חושינו משתנים?

אדם יכול לנוע במסלול חייו כמו כל חיה. להיות מופעל על ידי הרצון לקבל וכך לבנות לעצמו עולם בו יש הכול; המדע שיפר את חיינו לאין שיעור, אבל לא שינה את תפקיד החושים או את הרצון לקבל. גם תחושת השינוי בתיפקוד החושים, בניסוי שערכנו, לא שינה את מהותם.

חושינו משתנים כאשר תכלית חיינו בעולם הגשמי, בו שולט הצורך שלנו לקבל, נתקלת בקיר. כאשר עולה השאלה מה הטעם בחיים האלה? אז, כמו בניסוי, מתפתח כביכול חוש אחר. כאילו נפתחת דרך חדשה כדי לצאת מהחושך.

זוכרים את אותו מדע נסתר עליו דיברנו בתחילה? היום הוא פתוח לכולם. זהו המדע שביסוד כל המדעים, בבסיס כל החיים, יסוד התיכנות של כל תכנת החיים החל בדומם, דרך החי, עד לאדם, או מה שמכונה "דרגת המדבר". זו חכמת הקבלה. מדע החוקר את כוח הטבע שהתחיל הכול ומנהל הכול. אפשר גם לקרוא למחקר הזה חקר האלוהים (האלוהים והטבע בגימטריה זהים).

אין בחכמת הקבלה ולו שמץ של מיסטיקה או תקשור או ניו אייג'. זהו תהליך נלמד בו האדם חוקר את עצמו ומגלה שהוא נע בחדר חשוך, כעיוור ונתקל בקירות. חושיו נשארים כמות שהם. רק המנוע המפעיל אותם משתנה. במילים אחרות; הרצון לקבל מחליף "ערוץ". הרצון לקבל מבין, שבעולם כמו שהוא מתנהל היום, משהו עובד לא נכון. לכלכלה אין פתרונות שישביעו את העולם. הכלכלנים המומחים שאמורים לבנות אותה נכון, נכשלים. הפוליטיקאים חסרי אונים, ואדם לאדם הפך זאב מהפחד פן לא ישרוד בעולם הטורף והמטורף.

חכמת הקבלה היא מפת דרכים, מפורטת לפרטי פרטים, חוק הטבע משפיע על כולנו באחת משתי הדרכים; דרך הייסורים, בה העולם הולך היום או דרך הלימוד והשינוי שעובר כל אדם בלימוד חכמת הקבלה, המכונה דרך "אחישנה".

הבחירה היחידה, האמיתית שנותרה לאדם; היא להיכנס בדלת דרך הלימוד, השינוי והחיבור אל חוק הטבע העליון, במקום לסבול מייסורים. לטבע זה לא ממש משנה איך. הוא את שלו ישיג.

 

* לינק לתוכנית עולמות נפגשים – מדע וקבלה 4

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest