דף הבית / כללי / חכמת הקבלה, שיטה לניהול העולם

חכמת הקבלה, שיטה לניהול העולם

שאלה: יש לי חבר שכבר שנה לומד את חכמת הקבלה, אבל אי אפשר לדבר איתו על שום נושא אחר פרט לחכמת הקבלה. כל התלמידים שלך הופכים להיות כאלה?

תשובתי: אדם שלומד את חכמת הקבלה, במהלך השנה או שנתיים-שלוש הראשונות, מרגיש שהחכמה הופכת להיות חשובה מאוד בחייו מכיוון שהרי מצא שיטה, ידע, שמדבר על הכול, על החיים, על הטבע, על ההיסטוריה, על כל דבר! לכן טבעי שלאדם זר, נדמה שמסגרות ההתעניינות של מי שלומד את חכמת הקבלה נמצאות במישור אחד, בעוד שהלומד, בוחן את כל העולם כמו דרך משקפיים חדשות ומקבל תשובות על כל השאלות.

הערה: אנשים רוצים להאמין, שחכמת הקבלה, אינה מוציאה אותם מחייהם של חבריהם ומכריהם. לכן הדוגמאות האלו יכולות להפחיד מישהו.

תשובתי: כך היה בעבר, כאשר המקובלים למדו את חכמת הקבלה באופן תיאורטי לעצמם. אבל היום, העולם הגיע למשבר כללי, וללא ידע בחכמת הקבלה, הוא לא יוכל לחזור לאיזון. דובר על כך במשך אלפי שנים, ועכשיו הכול מתממש.

לכן עכשיו אנחנו מפיצים את חכמת הקבלה בעולם, מה שלא היה בדורות הקודמים במשך ששת אלפים שנה. אני סבור שהיום חכמת הקבלה קרובה יותר לבני האדם, כפי שלא הייתה קרובה מעולם, מפני שהיא מדברת על כלכלה, פוליטיקה, מסחר ועל איך עלינו לסדר בצורה נכונה את חיינו.

בעולם הגלובלי אין שיטה מלבד חכמת הקבלה, שתלמד אותנו כיצד לנהל את העולם הזה, את עצמנו, את החברה וכל השאר. לכן כבר לא מדובר על כך, אם זה מעניין או לא. חכמת הקבלה הופכת לשיטה הכרחית לכולם לצורך איזון חיינו.

מתוך שיעור ברוסית, 10.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest