דף הבית / קבלה ומדע / חכמת הקבלה – אמצעי להרחבת התודעה

חכמת הקבלה – אמצעי להרחבת התודעה

הערה: עכשיו נערכים ניסויים מעניינים מאוד עם הולוגרמות, שמבוססים על העיקרון של רצועות קוואנטיות. נלקחת הולוגרמה כללית, אותה מחלקים לחלקים נפרדים, ובכל אחד מהם יש כביכול את התמונה הכללית. נותנים את החלקים האלה לאנשים, ואם מישהו ינסה לשנות משהו בחלק שלו, אז התמונה מיד משתנה אצל כולם. זה נשמע קרוב מאוד לְמה שמתארת חכמת הקבלה?

תשובתי: כן. זוהי תכונה מדהימה של העולם, שמדָרגת העולם שלנו קשה לא רק להרגיש, אלא גם להביע. אבל כל התכונות של דואליות, התקשרות של חלקיקים, הולוגרפיוּת, יביאו אותנו לכך שאנחנו בכל זאת נמצא גשרון בין חכמת הקבלה והמדע. ואז נוכל להציע את חכמת הקבלה לעולם. המדענים ייראו בה פתרונות מדויקים, למרות שאי אפשר יהיה מיד להשתמש בהם. העניין הוא שאנחנו לא מציעים להם איזה מכשיר שהם מיד יכולים לקחת ולהשתמש בו. אבל הם ייראו בחכמת הקבלה המשך הגיוני של המדע העכשווי, הגישה שלו, במה שהיא נתקלת היום בתודעה שלנו, בהרגשה, בהשגת העולם ומה שפתאום יתגלה הלאה לפנינו. זה ממש אופקים חדשים.

למדענים של היום לא צריך לומר שהם צריכים להאמין בזה, ברגע שהם יבינו שהכול תלוי בתודעה שלהם, מיד הם ירגישו צורך בהרחבת התודעה שלהם. ולהרחיב זה אומר, להתעלות מעל עצמך. ולהתעלות מעל עצמך, זה אומר לצאת מה"אני" האגואיסטי שלי ל"אנחנו" האלטרואיסטי. זה יעורר מדענים רבים לשינוי אישי, מפני שהם ירגישו שמתגלה להם בריאה מדהימה. כל החוקים של איינשטיין, אוורט ואחרים יתחילו להתקיים עבורם בדיוק עם כל השינויים הפיזיים והכימיים שהיום חומקים מהם, אבל הם כבר ממששים אותם במקצת. הם פשוט יתקיימו בהם!

התודעה שלהם תעלה לדרגה, שהמהירויות, התכונות, חוסר העקביות (בתודעה הנוכחית שלנו) בתוצאות של הניסויים שלהם היום, ייהפכו עבורם לדרגה הפנימית שלהם. הם לא יצטרכו להתאמץ ולתאר לעצמם מה גילה נניח, איינשטיין, מפני שזה יהפוך לדרגה שלהם, כמו דרגה של ילד שלומד היום את החוק הכי פשוט של ניוטוןאני מקווה שכל זה ימשוך את המדענים, והם ייראו שקיימת דרגה הבאה של המדע. אז חכמת הקבלה לא תיראה להם כתחליף לכל המדעים הגשמיים של העולם, אלא תהפוך לאמצעי להרחבת התודעה שלהם, דבר שיביא להמשך ההתפתחות של כל המדעים.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חכמת הקבלה ומדע", 7.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest