דף הבית / חינוך, ילדים / חינוך אינטגרלי, להתחיל מהחיתולים

חינוך אינטגרלי, להתחיל מהחיתולים

שאלה: מהי משפחה אינטגרלית או שיתוף פעולה הדדי במשפחה?

תשובתי: אם מדברים על משפחה אינטגרלית בצורתה האידיאלית, אז מהגיל הרך, ממש מהחיתולים צריך להכין את הילדים לשיתוף פעולה הדדי נכון זה עם זה. ההורים צריכים להבין שהם חייבים לחנך את הילד כך, כדי שהוא יהפוך להיות לחבר אינטגרלי של החברה, אז יהיה לו טוב, קל ובטוח. אבל תחילה צריך לחנך ברוח הזו את ההורים עצמם, ואז השרשרת הזאת תימשך, מפני שכולנו מקושרים הדדית זה עם זה, במיוחד במשפחה.

אני סבור שאותם האנשים שלא קיבלו חינוך אינטגרלי, אבל יוצרים משפחה ומתכוננים להוליד ילד, צריכים תחילה לעבור לפחות קורס לימוד קצר, שאחר כך יהיה נתמך באופן קבוע על ידי פגישות שבועיות, הכשרות, דרך הטלוויזיה, דרך המחשב, זה חייב להיות חובה.

כי אישה, בכל מקרה, בזמן ההיריון מבקרת בכל מני סוגים של ייעוץ. לכן, אם היא פעם בשבוע בערב יחד עם בעלה תבקר בקורס חינוך אינטגרלי זה טוב גם למשפחה וגם לקשר בין בני הזוג ואחר כך גם לחינוך הילד.

אם אנחנו ננהיג כזה חינוך, אז נקבל דור אחר לגמרי גם לפי איכות וגם לפי שאר הפרמטרים.

חינוך אינטגרלי של הילד שטמון במשפחה, צריך אחר כך באופן טבעי להימשך בגן הילדים, בבית הספר ואפילו במקום העבודה או הלימוד, איפה שלכל אדם יתאפשר לעבור קורסים אינטגרליים קצרים, ואחר כך פשוט להימצא בכזה מבנה תומך.

מתוך קורס של החינוך האינטגרלי, תכנית 38, 08.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להתגבר על ההבדלים במשפחה
הקריסה של מוסד הנישואין
המעבדה הקרובה ביותר לבית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest