דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / חיים נצחיים בתוך החיבור האינטגרלי

חיים נצחיים בתוך החיבור האינטגרלי

2012-03-25_753_w.jpg

כנס בצרפת. שיעור מס' 1.

אנחנו נמצאים בתחילת הדרך של תיקון טבע האדם ותיקון העולם. שיטתו של אברהם מלמדת, שאדם חייב להתעלות מעל לטבע שלו ולהתחבר עם אחרים בכזאת צורה שאנחנו יוצרים מעגל.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n1_pic07

אם כל אחד יעזוב את עצמו ויידבק למרכז של החיבור הכללי המשותף שלנו, אז בזה אנחנו ניצור כוח מיוחד, חוש מיוחד נוסף. אנחנו כאילו מרכיבים משקפיים חדשות שמאפשרות לראות את העולם דרך ראייה אינטגרלית, שאינה שייכת לי אישית.

בחיים הרגילים אנחנו בנויים בכזאת צורה, שאני רואה רק מה שמועיל לי או מה שמזיק לרצון לקבל שלי. ומה שלא נוגע לאגו שלי, לא מדאיג אותו, אז את זה אני לא רואה, לא מרגיש, לא מגלה.

לכן מסביבנו ישנה בריאה שלמה, מערכות, עולמות, אבל אנחנו לא מרגישים אותם. החושים שלנו: ראייה, שמיעה, ריח, טעם ומישוש, לא תופסים את המציאות הזאת. היא נמצאת בחתך אחר לגמרי.

אבל כאשר אנחנו מתחברים יחד, כל אחד עם האחרים, אז אנחנו רוכשים חוש אינטגרלי משותף, אחד לכולם. החוש הזה נקרא "נשמה". ואז אנחנו מתחילים להרגיש את החיים במימד אחר, שאינו תלוי בגוף שלנו, בחיים ומוות שלו.

אני רוכש חוש אינטגרלי שלא נמצא בגוף שלי, אלא להיפך, אני נמצא בתוכו! ולכן, זה לא משנה אם הגוף שלי חי או מת, לא משנה עבורי שום דבר, כי אני הרי עליתי לדרגת קיום אחרת.

בהתחלה אנחנו התפתחנו בדרגות דומם, אחר כך צומח. לאחר מכן הגענו לדרגת חי ובינתיים חיים בה, כי מקבלים הכול דרך הגוף שלנו. ואילו עכשיו אנחנו צריכים לעלות לדרגת המדבר. אנחנו עדיין לא יודעים מהי הדרגה הזאת. אבל לעלות אליה אפשר רק בתנאי שאנחנו כולנו נתחבר, נתאחד. זה מאפשר לנו לצאת כל אחד מתוך עצמו, להתעלות מעל לגוף שלנו.

לכן חכמת הקבלה מדברת על החיבור הכללי שלנו בנקודה המרכזית של הקשר שלנו. בצורה כזאת כל אחד רוכש את החוש השישי.

מתוך שיעור ראשון בכנס צרפת, 09.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אסור לתת לחכמת הקבלה להסתתר שוב
מגע עם שדה המידע
קשר שמשנה את העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest