דף הבית / אהבה / זוגיות / חיים חדשים 712 – השפעתן של נשים על גברים

חיים חדשים 712 – השפעתן של נשים על גברים

חומר הבריאה הוא רצון לקבל שנקרא אישה. נקבה היא הרצון להתמלא והגבר הוא הממלא. אצל בעלי חיים, רצון הנקבה קיים כדי להמשיך את הדור והזכר מגיע למלא את רצונה. (ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וטל מנדלבאום בן-משה)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "השפעתן של נשים על גברים".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

חומר הבריאה הוא רצון לקבל שנקרא אישה. נקבה היא הרצון להתמלא והגבר הוא הממלא. אצל בעלי חיים, רצון הנקבה קיים כדי להמשיך את הדור והזכר מגיע למלא את רצונה. בדרגה האנושית ניתן לנו חופש פעולה ועלינו להשתמש בו בכדי להידמות לבורא ולהגיע לרמת קיום כזו שכל פעולותינו יהיו מכוונות לגילוי הכוח העליון שמפעיל אותנו. לדוגמה, אם הטבע מעורר באדם דחף מיני ועל האדם להבחין ולגלות את הכוח העליון שמפעיל אותו, אז מטרתו לגלות את הכוח העליון שמנהל את חייו, העומד מאחורי כל דבר ומפעיל אותו.

הבורא מתלבש באדם כמו יד המפעילה בובה ושאיפתו של האדם להגיע לשותפות עימו. בחירתו החופשית היא לבצע את התכנית העליונה בצורה הנכונה. האישה ניחנה בכוח גדול יותר מהגבר לשינוי המציאות ולכן על האישה לכוון את הגבר לבורא, כדי לקבל דרכו מילוי רוחני. בבית שיקימו מתוך רצון משותף שיבנה מקשר נכון ביניהם, יתגלה הבורא. מלכתחילה נבראנו כאגואיסטים, ומטרתנו היא למלא את האחר ולהשלים זה את זה, זו יצירת הנשמה. הבורא הוא כוח האהבה הכללי ששורה במציאות, והגבר והאישה רוצים לגלות אותו באהבה ביניהם.

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 711 – מה נשים רוצות
חיים חדשים 710 – בין המינים, אופי או יופי
חיים חדשים 709 – משיכה בין גברים לנשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest