דף הבית / חיבור לפי נוסחה של הידמות

חיבור לפי נוסחה של הידמות

שאלה: התועלת מאיחוד גשמי לצורך בריאות, הישגים כלכליים ואחרים, היא ברורה. נכון להיום יש מחקרים רבים בנושא זה, מה התועלת הרוחנית?

תשובתי: בעולם שלנו איחוד תמיד מביא תועלת. גם גנבים, עבריינים, שודדים, שמתאחדים מפיקים תועלת מכך. במיוחד, אם האיחוד הוא נגד מישהו.

שאלה: בזה מתגלה משמעות החיים הגשמיים, ומה התועלת הרוחנית? למען מה מתאחדים?

תשובתי: ברוחניות אנחנו מתאחדים כדי להגיע לתכונת ההשפעה, הדומה לבורא. אני אגואיסט וקיים רק בתוך האגו שלי. אני מנותק לחלוטין מהבורא ולא מרגיש את הגלים הרוחניים שנמצאים סביבי. חכמת הקבלה מסבירה באופן מוחלט, כיצד להרגיש אותם ומה לעשות, אבל אני הפוך מהם עד כדי כך שאני לא קולט את ההופכיות הזאת.

כיצד אני יכול ליצור בתוכי מצב, כדי שלפי נוסחת ההידמות של אחד לשני, אוכל להתחיל להרגיש משהו מבחוץ?

כשאני לא מרגיש את הבורא, אני מרגיש את עצמי כאגואיסט קטן, שחי בתוך עצמי וקיים רק למען עצמי. והחיים הקצרים האלה מסתיימים מהר מאוד. כדי להפוך להיות דומה לבורא, עליי לשנות את עצמי לתכונה חיובית, לתכונת השפעה ואהבה. לשם כך, הבורא שבר את הנשמה הכללית לכמות עצומה של נשמות, וכל אחת מהן הפכה להיות אגואיסטית. ועכשיו, אם נתחבר בינינו, אז נשיג את תכונת ההשפעה, תכונת האהבה, תכונת האלטרואיזם.

לכן, אם אתה רוצה להרגיש את הבורא, אז מופיעה אצלך משימה מדויקת. כאשר אתה וחברך מתחילים להתחבר, הוא אליך ואתה אליו, בכך אתם מייצרים ביניכם תכונה קטנה של השפעה והופכים להיות דומים במשהו לבורא. במידת ההידמות בתכונה המשותפת שלכם אתם מרגישים את הבורא. אבל רק אתם, ולא אף אחד אחר. התכונה המשותפת הזאת נקראת "נשמה".

מתוך שיעור וירטואלי, 18.02.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest