דף הבית / המשבר ופתרונו / "חדש" במאבק באבטלה…

"חדש" במאבק באבטלה…

ידיעה: הוועדה האירופאית חשבה על יצירת תוכנית לחילופי עובדים בין המדינות האירופאיות. רעיון אחר של נציב האיחוד האירופי קשור לתחיית תפקיד השוליה, שלומדים מקצוע באופן ישיר במקום העבודה. תוכנית מקיפה של שוליות, זוהי דוגמה טובה לכך, לאיזה כיוון אנחנו צריכים להתקדם. אם אנחנו רוצים שיהיו יותר מקומות עבודה לצעירים, אנחנו צריכים להשקיע בזה כסף.

הרעיונות עוררו הערות ביקורתיות מצד המשקיפים. המנהיגים האירופאים סיכמו ביניהם להקצות מיליארדי יורו למאבק באבטלה של הצעירים, והינה עכשיו הוועדה האירופאית כבר המציאה איך לבזבז את הכסף הזה. ספק אם זה ישנה בצורה כלשהי את המצב בשוק העבודה. אלא אם כן, עובדים ממדינות יותר עניות, כמו בחילופי סטודנטים, יקבלו הזדמנות נוספת לתקוע יתד בחו"ל.

תגובתי: אם בעבר כולם ציפו מהנהגת האיחוד האירופי לאיזה שהן החלטות חכמות, אז היום קיימת אכזבה כוללת מפעולותיהם ומאי היכולת והאפשרות שלהם לשנות משהו. רק שאין במי להחליפם! האיחוד האירופי מחשיב את עצמו לחשוב וגדול, מבלי שמבין שהוא נראה כמו תזמורת שמנגנת בהלוויה. עד שהם לא יכופפו את עצמם ולא יקבלו את התוכנית של ההשכלה האינטגרלית, האיחוד האירופי לא יפסיק את "התדרדרותו מטה"…

ידיעות קודמות בנושא:
לא צריך להקים מקומות עבודה חדשים
האיחוד האירופי יתחיל להיאבק באבטלה בקרב הצעירים
התכנית למאבק באבטלה בקרב הצעירים באיחוד אירופי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest