דף הבית / אהבה / זוגיות / זוגיות טובה זה פשוט להיות חברים

זוגיות טובה זה פשוט להיות חברים

זוגיות יציבה ומספקת את שני בני הזוג היא לא דבר פשוט כל כך… התוצאה: יש שיחששו להתחייב לקשר זוגי, ויש שיפתחו מודעות וירכשו מיומנויות מתאימות לקיום זוגיות נכונה ומאפשרת. אז מה צריך ללמוד כדי ליהנות מזוגיות טובה?

קשר זוגי הוא הבסיס להקמת תא משפחתי ולהתפתחות אישית, אלא שבימים שבהם אחוזי הגירושין הולכים ועולים, בניית קשר זוגי יציב שעתידו משפחה בריאה ומאושרת הוא אתגר גדול. האם אפשר בכלל להגיע למצב שבו שני בני הזוג יהיו מרוצים והמשפחה כולה תהיה מאושרת?

אחת הטקטיקות היא הימנעות זהירה. זוגות רבים שומרים על המרחק הרצוי ביניהם כדי לא להיכנס לחיכוכים. שמירה על חלוקת תפקידים ברורה, למשל, מונעת מריבות. פתרונות כאלה לכל היותר מונעים קשיים, אך לא עונים על הרצון של כולנו להיות מאושרים.

אז מה עושים? לומדים להיות חברים טובים, כי זוג הם קודם כול חברים. בין בעל ואישה יש הרבה מאוד עניינים הקשורים לבית, לילדים, לחשבון הבנק ולמה לא… אז במקום להסתכל עליו כמו על גבר ועליה כמו על אישה, עם כל הציפיות והדרישות המשתמעות מזה, תעניקו יחס כמו לחבר טוב, יקר וקרוב, שדואגים לעזור לו, לבלות איתו ולהשלים איתו… כי זוגיות טובה זה פשוט להיות חברים.

מבוסס על ריאיון שהענקתי בנושא הכנה לזוגיות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest