דף הבית / כלכלה / כסף / ועידת פסגה של האיחוד האירופי: החליטו לא להחליט כלום

ועידת פסגה של האיחוד האירופי: החליטו לא להחליט כלום

הודעה: קשה להיזכר בוועידת פסגה של האיחוד האירופי שהיא יותר "מנצחת". למרות כל הרעש סביב הצורך לחבר את הכלכלה של המדינות האירופאיות, מנהיגי אירופה החליטו לא למהר עם פעולות ספציפיות לקראת חופשת חג המולד.

אחרי משא ומתן שארך חמש שעות, סוכם במסמך של חמישה דפים שהתוכניות העתידיות ייקבעו בוועידת פסגה בחודש יוני. עד לזמן הזה, אמר נשיא המועצה של האיחוד האירופי, הרמן ואן רומפיי (Herman Van Rompuy), שצריך להכין המלצות לתיאום ויצירת איגוד הבנקים.

ברשימת השאלות הלא פתורות פתאום הופיעה התוכנית של רה-קפיטליזציה (הייוון החוזר, שהוא הפיכת עתודות כספיות או קרנות להון מניות במאזן) במגזר הבנקאי. עכשיו יש לצפות שהתוכנית תתעצב במחצית הראשונה של שנת 2013, כאשר בעבר הוכרז חודש מרץ כתאריך משוער.

הערה: מנהיגי המדינות האירופאיות מבולבלים בעולם החדש, הם אינם מבינים את מה שמתרחש, וממש במצב כזה ההחלטה הטובה ביותר היא לא לעשות כלום. הם נוהגים בחוכמה ובשכל כשרואים את מה שמתרחש. האמת היא, שההתפתחות מתקדמת לכיוון האינטגרציה והמערכות החברתיות

שנוצרו בעבר נהיו יותר ויותר בלתי מתאימות בעבודה איתן, זאת אומרת יותר ויותר במשבר, אבל עובדה שהפתרון הוא לא בשינוי העולם, אלא בשינוי האדם, את זה צריך להבין ורק אחר כך להסכים עם הצורך של החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
בהתמודדות עם המשבר של גוש האירו, הגרוע מכל כבר מאחור
משבר האיחוד האירופי מתחיל להיות רבגוני
המהפכה האירופית לא רחוקה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest