דף הבית / הכול על הקורונה / וירוס קורונה משנה את המציאות – חלק ח'

וירוס קורונה משנה את המציאות – חלק ח'

מתי מופיעות בעיות בקנה מידה עולמי?

שאלה: האם הווירוס פועל רק בדרגה בהמית, על הגוף הביולוגי שלנו, כדי שנשנה את היחס שלנו בדרגת "אדם", כלומר בדרגה רוחנית, פסיכולוגית?

תשובתי: כן. הקשר הנעלה ביותר בין בני האדם הוא קשר רגשי, כלומר היחסים ההדדיים זה עם זה והכוונות של אדם כלפי אדם. אם הכוונות האלה טובות, מכוונות לקשר וחיבור, אז הטבע נע לקראת המצב האינטגרלי והמוחלט שלו, ואז ודאי שהכול מתנהל באופן נורמלי. אנשים רואים רק עזרה מצד הטבע, ועד כמה התנועות שלהם טובות. אבל אם הם מנהלים ביניהם קשרים הדדיים אגואיסטיים למטרת רווח על חשבון האחרים ואפילו גרימת נזק לאחרים, אז וודאי שהטבע יגלה כלפיהם יחס הפוך.

ואז מופיעות כל מיני בעיות ביולוגיות, כמו הווירוס הזה. אלה יכולות להיות גם בעיות אקולוגיות, מלחמות ועוד, בכל  דרגות הטבע דומם, צומח, חי ואנושי. במקרה כזה העיקר זה להיפרד. כמו שכתוב: "פיזור רשעים, טוב להם וטוב לעולם". אנשים נפרדים למרחק מסוים, כדי להסיק בהדרגה מסקנה נכונה ולהתחיל שוב להתחבר, אבל בדרך טובה יותר .

שאלה: כלומר, הטבע בכוח ובכפייה חיבר אותנו, ועכשיו באופן כלשהו מבודד אותנו זה מזה באמצעות אסונות? אתה טוען שעל פי חכמת הקבלה, כך הוא משפיע עלינו?

תשובתי: לחלוטין. לאורך כל ההיסטוריה, החל מהחטא של אדם, כשהייתה מערכת אחת יחידה שנשברה לאחר מכן להמון חלקים, ועד היום שכעת אנחנו צריכים שוב לחבר אותה על ידי שיתוף פעולה הדדי נכון זה עם זה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "ווירוס קורונה משנה את המציאות", 12.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest