דף הבית / הכול על הקורונה / וירוס קורונה משנה את המציאות – חלק ד'

וירוס קורונה משנה את המציאות – חלק ד'

שלבי ההתפתחות של האנושות: חוסר אונים ופחד

שאלה: אלו שלבים בהתפתחות הרגשית עלינו לעבור? למשל, בהתחלה אדישות, לאחר מכן פחד, אחרי זה חוסר אונים וכולי.

תשובתי: חוסר אונים פועל בצורה טובה מאוד. מפני שכאשר אתה חסר אונים ופתאום מתחיל להרגיש שיש לך רק מוצא אחד, תמיכה זה בזה, אז  לא צריך שום דבר מעבר לכך. אנחנו תלויים באופן מוחלט בטבע הסובב. הוא יכול לעשות איתנו ככל העולה על רוחו, פרט לדבר אחד: אם נתקרב יותר בינינו, ניכנס עימו למגע טוב ונפעל באופן הדדי זה על זה: הטבע עלינו ואנחנו עליו. אז נהיה מחוברים באופן אינטגרלי בקשרים טובים בינינו ועם הטבע.

הערה: אני מתקשר עם הרבה אנשים ורואה, שהשלב של האדישות כבר חלף. כאשר וירוס הקורונה רק הופיע בסין, הייתה אדישות גמורה בחו"ל. כעת החל שלב הפחד, מפני שמדובר כבר בתוך המדינות.

תשובתי: אני לא חושב, שזה כבר השלב של הפחד. ראשית, לאנשים עדיין יש מצרכי מזון. פחד, זה כאשר אני רואה שעוד מעט יאזל המזון. פחד, מפני מצב שבו שירותי הרפואה כבר לא יוכלו לטפל בכמות כזו או כזו של חולים. פחד, מפני שאני פשוט לא יודע מה יהיה איתי, עם השכנים שלי, שלא לדבר כבר על עבודה וכל יתר הדברים.

בנוסף לכך ייגמרו האמצעים לשלם כספים, ואף אחד גם לא יקבל כסף בחנויות, מפני שלא יהיה מה למכור ועבור מה לקחת כסף. כאשר כבר רואים מצבים של עיניים פעורות מפחד כתוצאה מכך, אז האדם מוכן באופן עקרוני לומר: "כן, כן אני מסכים לשיתוף פעולה טוב עם אחרים!".

מתוך תוכנית טלוויזיה "ווירוס קורונה משנה את המציאות", 12.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest