דף הבית / כנסים / התפעלויות מכנס "קבלה לעם" העולמי 2010, חלק 3

התפעלויות מכנס "קבלה לעם" העולמי 2010, חלק 3

אני מקבל הרבה מכתבים עם התפעלויות ורשמים מהכנס:

אני כותבת לך כי הפעם אינני יכולה להתאפק ולא לכתוב! הכנס הזה היה אירוע בלתי יאומן, מדהים ועוצמתי, האמת מתגלה ומעוררת תקווה בכל שנות חיי הרבים עם הקבלה! פיצוי על הסבל האין סופי. כל הכנסים הקודמים היו גם כן מיוחדים עבורי – האחד היה לבבי, האחר – משמעותי וכו'. אבל כאן הרגשתי את מה שאתה מספר לנו, בינתיים דרך הגוף בלבד – דפיקות לב משותפות, דמעות משותפות, ורצון אחד. הרגשה לא ברורה לגמרי שהוא נמצא דווקא בינינו…

מעולם, בשום מקום, לא הרגשתי שיש משהו שקושר אותנו יחד, שאפשר להרגיש, וכאן זה היה! אני ידעתי בלי להבין שכל הסובבים אותי הם – אני… אי אפשר להסביר זאת בהיגיון, במילים, אבל אחרי ההרגשות שעברתי, לפתע בשיעור האחרון הסברת לפרטי פרטים את כל מה שהרגשתי וכל מה שעבר עליי! כמו מגדת עתידות שמכירה את כל הפרטים עליי, עד הפרט האחרון.

כעת ברור שהכנס האחרון נוצר לא בתחושות בלבד שעברנו שם, אלא בציפייה ובהשתוקקות שלנו. כשאנשים ראו גם את האחרים שנמצאים לידם משתוקקים לאותו הדבר כמוהם! זהו רצון אדיר משותף בעיני כולם, ובלב כולם. כיצד הבהיקו פניהם של המשתתפים, ודמעות זלגו מעיניהם! חלק מהמשתתפים הרגישו, חלקם – עדיין לא, אבל זו הייתה תופעה רוחנית רבת עוצמה. אנשים עוד ימשיכו להתפעל זמן רב מההרגשות של הכנס הגדול הזה… ולא הסתיים דבר שם באולם… הייתי נותנת הכול תמורת מה שעברתי! הרגשת אהבה ענקית מילאה את האולם כולו, את כל הלבבות, ולא נורא שמישהו לא הרגיש עדיין… כי כל זה כבר בתוכנו.

סליחה על ההתפרצות…

ידיעות קודמות בנושא:
התפעלויות מכנס "קבלה לעם" העולמי 2010, חלק 2
התפעלויות מכנס "קבלה לעם" העולמי 2010, חלק 1
כנס "קבלה לעם" העולמי 2010 – רגעים בלתי נשכחים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest