דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / התעוררת? תעיר את האחרים

התעוררת? תעיר את האחרים

laitman_17-44_wp.jpg

כשאנחנו מקבלים התעוררות רוחנית מלמעלה, איננו צריכים לחכות עד שבאופן זהה יתעוררו האחרים. "השורה" הראשונה של אלו שהעירו אותם, המשתוקקים לבורא נקראים "ישראל", ועליהם מוטלת החובה להוביל את כל העולם לאותו המצב, ולא לחכות שהעולם יתעורר בעצמו, בדומה להתעוררות שהייתה להם.

זה נראה מוזר: אם אני התעוררתי בארץ רחוקה, אם אני לא ידעתי בעצמי מה אני מחפשׂ, ועוד לא הבנתי בעצמי מה מצאתי, אז מדוע אחרים צריכים לקבל את זה "על המגש": דרך העיתון, ערוץ הטלוויזיה, אתר האינטרנט? ולמרות הכול, כאן טמון הסדר של הסיבה והמסובב: ישנם כאלו שמעוררים אותם מלמעלה, ואחר כך הם חייבים להעביר את ההתעוררות שלהם לאחרים.

אנשים הנקראים "ישראל", אלו המשתוקקים "ישר אל הבורא", להשפעה, חייבים להפיץ את חכמת הקבלה בכל העולם, שופרו של משיח. משיח הוא אור של השפעה ואהבה המתגלה בעולם. הודות לו בני האדם מתעוררים. ואנחנו צריכים להיות שליחי המשיח. ישראל שכבר גילו את מטרת הבריאה ואת האמצעי להשׂגתה, אחראיים להשתוקקות לבורא של עצמם ושל כל השאר. זהו חלק מהערבות שלנו.

אנחנו חייבים לעבוד למען כל אלו אשר אינם יכולים להתעורר בעצמם. אנחנו מתקנים את עצמנו כדי לתקן את העולם, כדי לגרום נחת ותענוג לבורא. ללא ההמשכיות הזאת, אין התקדמות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הערבות", 19.09.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
כל העולם יתמלא וידע את הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest